پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۹۱۶۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷
مدیرکل صدا و سیمای خراسان شمالی از آغاز روند تغییرات برنامه‌ای در شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی استان خبر داد و گفت: آمادگی پخش زنده رویدادهای فرهنگی و هنری استان خراسان شمالی از شبکه اترک وجود دارد.

شعارسال: مدیرکل صدا و سیمای خراسان شمالی از آغاز روند تغییرات برنامه‌ای در شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی استان خبر داد و گفت: آمادگی پخش زنده رویدادهای فرهنگی و هنری استان خراسان شمالی از شبکه اترک وجود دارد.

حمید قربانی جم صبح امروز در نشست هم‌اندیشی با مدیران رسانه‌های استان خراسان شمالی٬ رسانه ملی در استان را پایگاهی برای مراجعات مکرر و مستمر همه خبرنگاران دانست و اظهار داشت: درهای صدا و سیمای استان خراسان شمالی برای حضور اصحاب رسانه همیشه باز است٬ چرا که معتقدیم همه ما یک عضو خانواده بزرگ هستیم.

وی افزود: برای رشد و ارتقای استان٬ باید همه مدیران در تمام بخش‌ها٬ نسبت به خراسان شمالی تعلق خاطر داشته باشند و نگاه‌های بومی و غیربومی را در مسیر توسعه استان حذف کنیم.

* تغییرات برنامه‌ای در شبکه اترک آغاز شده است

مدیر کل صدا و سیمای خراسان شمالی با اشاره به آغاز روند تغییرات در برنامه سازی رادیو و تلویزیونی استان افزود: رسانه ملی در استان٬ از این پس با سه نگاه در تمام برنامه‌ها فعالیت می‌کنند. نخست این که داشته‌های خراسان شمالی را به تمام مردم معرفی کنیم. دیگر٬ بردن رسانه٬ میکروفون و دوربین شبکه استانی در تمام نقاط استان و هدف سوم شناخت چهره‌های ناشناخته خراسان شمالی است.

قربانی جم٬ از 24 ساعته شدن شبکه اترک در آینده نزدیک خبر داد و اعلام کرد: با 24 ساعت شدن شبکه سیمای اترک٬ هویت استان معرفی شده٬ نقاطی که تاکنون در قاب تلویزیون دیده نشده‌اند٬ دیده شده و فرصت ارائه گزارش به مسئولان داده می‌شود.

وی نقد اصولی٬ منصفانه و علمی را از مهم‌ترین اهداف رسانه ملی در استان دانست و گفت: بر همین اساس بسته‌های ویژه خبری در آیتم‌های متنوع و جذاب برای پخش از صدا و سیمای استان آماده می‌شود و امیدواریم با انجام این حرکات و پخش این‌گونه گزارش‌ها٬ چرخ توسعه استان بیشتر و بهتر به حرکت در بیاید.

* رویدادهای خبری استان را «زنده» پخش می‌کنیم

مدیر رسانه ملی در خراسان شمالی تاکید کرد: آمادگی پخش زنده تمام جشنواره‌ها و رویدادهای فرهنگی و هنری استان را برای معرفی ظرفیت‌های استان خراسان شمالی٬ بدون دریافت هیچ هزینه‌ای٬ داریم.

قربانی‌جم٬ از پیشنهاد رسانه ملی و استانداری خراسان شمالی برای برگزاری بیست و چهارمین جشنواره تولیدات رادیو و تلویزیونی مراکز در تابستان 98 در خراسان شمالی خبر داد و افزود: در صورت تحقق این موضوع٬ تمام ظرفیت‌های ناشناخته استان خراسان شمالی در طول ایام جشنواره٬ قبل و بعد از آن٬ به کشور معرفی شده و ظرفیت خوبی برای حل برخی از مسائل استان ایجاد می‌شود.

در ابتدای این دیدار جند تن از مدیران رسانه‌های استانی خراسان شمالی٬ به بیان دیدگاه‌های خود در زمینه برنامه‌های صدا و سیمای استان و تلاش مشترک رسانه‌ها برای توسعه و آبادانی خراسان شمالی پرداختند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 27 آذر 1396، کدخبر: 1604394، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Fox
United States
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۳
0
0
تو همین زمینه بحث گردشگری و فروش صنایع دستی منطقه میتونه جایگاه خوبی به دست بیاره
س.د۷۶
Fight
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۷
0
0
موافقم با نظرتون
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین