پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۹۱۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۸
استاندار سمنان با بیان اینکه فعلیت‌ بخشیدن به استعدادهای بالقوه ورزشی در جوانان استان سمنان در اولویت قرار دارد گفت: طرح شناسایی استعدادهای ورزشی در استان اجرایی می‌شود.

شعارسال: استاندار سمنان با بیان اینکه فعلیت‌ بخشیدن به استعدادهای بالقوه ورزشی در جوانان استان سمنان در اولویت قرار دارد گفت: طرح شناسایی استعدادهای ورزشی در استان اجرایی می‌شود.

محمدرضا خباز صبح امروز در حاشیه تجلیل از قهرمانان ورزشی رشته‌های هاکی و تیراندازی مهدی‌شهری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سراسر استان به‌ویژه مناطق محرومان جوانان و نوجوانان زیادی هستند که از استعدادهای درخشانی در حوزه ورزش برخوردارند اما تاکنون اقدامی برای کشف این استعدادها انجام‌نشده است.

وی با تأکید بر لزوم اجرای طرح شناسایی استعدادهای ورزشی در استان بیان کرد: باید استعدادهای بالقوه ورزشکاران استان را شناسایی و نسبت به فعلیت‌بخشی آنان نیز اقدام کنیم.

استاندار سمنان با اشاره به اینکه در اسلام ورزش یک ارزش است و در نظام اسلامی ما کسی که ورزش می‌کند به‌نظام اسلامی خود خدمت می‌کند بیان کرد: باید بسترهای لازم ورزشی را برای حمایت از قهرمانان این استان فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه ورزش امروز به‌عنوان یک ابزار سیاسی در دست قدرت‌های غربی و استکبار قرارگرفته است اعلام کرد: باید این ابزار را از دست مخالفان جمهوری اسلامی درآوریم و به دست موافقان نظام بسپاریم.

خباز با اشاره به اینکه اجرای سرود جمهوری اسلامی ایران و پرچم مقدس این کشور در مراسم‌های مسابقات ورزشی جهان خاطرنشان کرد: حرکت یک ورزشکار می‌تواند به غرور ملی و بالا بردن سطح اجتماعی و فرهنگی ما در سطوح مختلف بین‌المللی کمک کند.

وی ابراز داشت: ورزشکارانی که درصحنه‌های بین‌المللی حضور می‌یابند باید از تمام ظرفیت و توانایی‌های خود برای افتخارآفرینی ملت ایران استفاده کنند.

استاندار سمنان با اشاره به کسب مقام قهرمانی ورزشکاران مهدی‌شهری در رشته‌های هاکی و تیراندازی اذعان کرد: قهرمانان ارزنده مهدی‌شهری سبب خوشحالی مردم شهر و استان سمنان شدند و آنچه مهم است این است که ما باید از این استعدادها استفاده کنیم.

* زیرساخت‌های هاکی در مهدی‌شهر توسعه می یابد

حسن ارگی، فرماندار مهدی‌شهر صبح امروز نیز با اشاره به کسب مقام قهرمانی ورزشکاران مهدی‌شهری در رشته‌های تیراندازی و هاکی اظهار داشت: شهرستان مهدی‌شهر کمبودهایی دارد که باید از سوی مدیریت استانی اقدامات لازم برای رفع آن انجام شود.

وی مدیریت این کمبودها برای تداوم فعالیت‌های ورزشی را در دستور کار خود دانست و افزود: علی رغم امکانات کم ورزشی در این شهرستان، ورزشکاران رشته هاکی و تیراندازی باافتخار توانستند پرچم ایران را در مسابقات ورزشی در خارج از مرزهای این کشور به اهتزاز درآورند.

فرماندار مهدی‌شهر بابیان اینکه زیرساخت‌های لازم برای ورزش هاکی در این شهرستان توسعه می‌یابد اذعان کرد: ورزشکاران مهدی‌شهری در تیم ملی در رشته‌های هاکی، فوتسال و ورزش‌های رزمی افتخاراتی را داشته است که نشان‌دهنده استعداد مردمان غیور و سلحشور مردم این شهرستان است.

وی با تأکید بر اینکه ارتقای مهارت‌های ورزشی و توسعه زیرساخت‌های آن گامی مؤثر برای کسب موفقیت‌های بالاتر است خاطرنشان کرد: اگر برنامه‌ریزی صحیحی برای ورزش شهرستان نداشته باشیم نمی‌توانیم موفق عمل کنیم و این مهم منوط به تدوین برنامه‌های ورزشی است.

ارگی با اشاره به اینکه ورزش مهم‌ترین عامل بازدارنده از نفوذ آسیب‌های اجتماعی در جوانان است تصریح کرد: تشویق جوانان به ورزش می‌تواند بخش عمده‌ای از مشکلات فرهنگی را نیز برطرف کند.

وی ابراز داشت: راه‌اندازی خانه‌های ورزش روستایی در مناطق محروم این شهرستان نیز در اولویت‌های نخست دولت قرار دارد و این مهم تأثیر ویژه‌ای روی فرهنگ ساکنان این مناطق دارد.

فرماندار مهدی‌شهر بابیان اینکه حمایت از ورزشکاران این شهرستان زمینه موفقیت‌ها و پیروزی‌های بعدی را فراهم می‌کند اعلام کرد: جلسات ویژه‌ای برای رفع مشکلات ورزشکاران این شهرستان برگزار و مشکلات آنان از مسئولان مرتبط پیگیری می‌شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 27 آذر 1396، کدخبر: 1604264، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سینا
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۵
0
0
شناخت نخبگان ورزشی میتونه به پیشرفت سطح اون رشته ورزشی کمک کنه
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین