پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۹۲۹۵
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶
اجساد یک میلیاردر کانادایی و همسرش در خانه‌شان در تورنتو در شرایطی که پلیس آن را مشکوک خوانده پیدا شده است.

شعار سال: اجساد بری شرمن و هانی، همسر او در زیرزمین خانه‌شان توسط یک کارمند معاملات ملکی پیدا شده است. آقای شرمن بنیانگذار و مدیرعامل شرکت آپوتکس، غول داروسازی بود که در سراسر جهان دارو می‌فروخت.

او یکی از ثروتمندترین مردان کانادا و یکی از مشهورترین خیرین آن بود. پلیس توضیح چندانی در این باره نداده و هویت کشته‌شدگان را تائید نکرده اما اسامی این دو توسط دوستان و مقام‌های محلی اعلام شده است.

پلیس گفت پیش از ظهر روز جمعه آمبولانس به منزل میلیادر کانادایی فرستاده شد. پلیس شرایط مرگ این دو را مشکوک خوانده و تحقیقات آغاز شده است.پلیس در عین حال گفته است هیچ نشانه‌ای دال بر ورود به اجبار به خانه وجود ندارد.

این زوج اخیرا خانه خود را به قیمت پنج و نیم میلیون دلار برای فروش گذاشته بودند و کارمند معاملات ملکی که برای مقدمات کار فروش به آن جا رفته بود، اجساد را دید. آن ها چهار فرزند داشتند.

شرکت آپوتکس در سال ۱۹۷۴ تاسیس شد. این شرکت می‌گوید که هفتمین شرکت بزرگ داروسازی در دنیاست.

بیانیه رسمی شرکت آپوتکس درباره مرگ بنیانگذار خود/"دکتر شرمن یک شرکت محقرِ دو نفریِ ۵۰۰۰ مترمربعی را به یکی از غول‌های صنعت داروسازی جهان تبدیل کرد؛ او برای بیماران کاری کرد کارستان"

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت سمیران خبر، تاریخ انتشار 26 آذر 96، کد مطلب: -، www.shemirankhabar.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین