پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۹۳۴۹
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵
صنعت گردشگری با اتصال ارگ قدیم بم به کویر شرق کرمان رونق می یابد.

شعار سالهادی شهسوارپور، فرماندار بم در دیدار با فرماندار ریگان با بیان اینکه ظرفیت‌های مختلفی در شهرستان بم وجود دارد و امیدواریم در شرق استان تحولات عظیمی در زمینه‌های مختلف انجام شود، گفت: بم از گذشته تاکنون جایگاه ویژه‌ای در استان و کشور داشته است.

وی افزود: جای پیشرفت زیادی در بم وجود دارد که با همکاری و تعامل می‌توان قدم‌های موثری در این شهرستان برداشت و تمام تصمیمات بر اساس خرد جمعی بوده و از تجربیات افراد استفاده خواهد شد.

شهسوارپور اظهار کرد: یکی از موارد مهم گردشگری است که با اتصال ارگ قدیم بم به کویر و تپه‌های شن شرق استان و گردشگری در روستاها رونق زیادی دارد.

امین باقری ، فرماندار ریگان نیز با بیان اینکه با ظرفیت گردشگری بم گردشگری شرق استان رونق خواهد گرفت، گفت: کارخانه لاستیک و صنایع جانبی خودروسازی ارگ جدید بم در ریگان راه‌اندازی خواهد شد.

وی افزود: تلاش ما در شرق استان اشتغالزایی است که با راه‌اندازی صنایع لاستیک مشکل اشتغال ریگان برطرف می‌شود و همچنین با رونق صنایع گردشگری بم گردشگری شرق استان رونق خواهد گرفت.

باقری با بیان اینکه بلندترین تپه‌های شنی ایران می‌تواند ظرفیت گردشگری شرق استان را فراهم سازد، تصریح کرد: با تعامل فرمانداران شرق استان می‌توان قدم‌های موثری را در شرق کرمان برداشت.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازسایت خبری تابناک ، تاریخ انتشار 27آذر 96، کدمطلب:۵۴۰۲۵۰، www.tabnakkerman.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین