پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۹۳۵۴
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰
استاندار کردستان گفت: کردستان در شاخص‌های توسعه‌ای جزو رده‌های پایین کشور است و برای رسیدن به میانگین کشوری نیازمند توجه و اعتبارات جهشی هستیم.

شعارسال: استاندار کردستان گفت: کردستان در شاخص‌های توسعه‌ای جزو رده‌های پایین کشور است و برای رسیدن به میانگین کشوری نیازمند توجه و اعتبارات جهشی هستیم.

بهمن مرادنیا در جلسه شورای اداری استان کردستان که با حضور دبیر شورای عالی امنیت ملی کشور برگزار شد، اظهار داشت: بارها مشکلات کردستان گفته شده اما برای آن چاره اساسی اندیشیده نشده است.

وی با بیان اینکه بخشی از عقب ماندگی کردستان به دوران پیش از انقلاب و بخش دیگر آن به اوایل انقلاب، جنگ تحمیلی و حضور گروهک‌ها بر می‌گردد، گفت: با توجه به اینکه در اوایل انقلاب سرمایه‌گذاری در کردستان انجام نشده ما با استان‌های برخوردار دارای فاصله چشم‌گیر شدیم و با اعتبارات اندک دولتی این شکاف ترمیم نخواهد شد.

استاندار کردستان با بیان اینکه با اعتبارات اندک دولتی و شرایط درآمدی کشور ما همچنان در رده‌های پایین خود باقی خواهیم ماند، تصریح کرد: تلاش‌های بسیاری توسط دولت و سفر مقام معظم رهبری برای توسعه کردستان و رفع نیازمندی‌ها شده اما این میزان اعتبار نیازمند حل اساسی و ریشه‌ای مشکلات استان نیست.

وی با بیان اینکه ما در شاخص‌های توسعه‌ای جزو رده‌های پایین کشور هستیم، اضافه کرد: کردستان نیازمند توجه و اعتبارات جهشی برای رسیدن به میانگین کشوری در شاخص‌های توسعه‌ای است.

* از همه مدیران می‌خواهم با تلاش و هم‌افزایی کردستان را از رکود و خمودگی خارج کنند

مرادنیا توجه به حضور بخش خصوصی در کردستان برای، تولید و ایجاد اشتغال را ضروری توصیف کرد و افزود: از همه مدیران می‌خواهم با تلاش و هم‌افزایی استان را از رکود و خمودگی خارج کنند.

استاندار کردستان به ایثارگری و فداکاری‌های مردم این دیار در دوران دفاع مقدس نیز اشاره و خاطر نشان کرد: همه ما باید خدمتگزار راستین این مردم باشیم و با کار و تلاش بتوانیم شاخص‌های توسعه‌ای استان را ارتقاء دهیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 28 آذر 1396، کدخبر: 1605106، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین