سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۹۳۵۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱
علت آنکه در این گزارش به بررسی دلایل شکست استارت‌آپ‌ها در جهان و ایران پرداختیم بالا بودن درصد شکست‌ها نسبت به موفقیت‌ها در استارت‌آپ‌ها می باشد و آمارهای ارائه شده در ادامه خود گویای این مسئله می‌باشد.

شعار سالعلت آنکه در این گزارش به بررسی دلایل شکست استارت‌آپ‌ها در جهان وایرانپرداختیم بالا بودن درصد شکست‌ها نسبت به موفقیت‌ها در استارت‌آپ‌ها می باشد و آمارهای ارائه شده در ادامه خود گویای این مسئله می‌باشد. از طرفی با بررسی دلایل شکست می‌توان اولین گام‌ها برای طراحی راه‌های پیشگیرانه را برداشت. بعد از شکست استارت‌آپ‌ها معمولاً بنیان‌گذار یا بنیانگذاران آنها دلایل این شکست را اعلام می‌کنند تا سایرین بتوانند از این تجربیات استفاده کنند این رسم به پس از مرگ‌نویسی (post-mortem) استارت‌آپ‌ها معروف شده است.

وب سایت سی‌بی اینسایتس(CB Insights) مجموعه‌ای از بیست دلیل عمده‌ شکست استارت‌آپ‌ها را با بررسی و تحلیل بعد از مرگ‌نویسی 101 استارت‌آپ استخراج‌ کرده است.
براساس گزارش منتشر شده 42 درصد از علت عدم موفقیت استارت‌آپ‎های مورد تحقیق نیاز نداشتن بازار برای محصول آنها بوده است. تمام شدن منابع مالی و نداشتن تیم مناسب نیز از عوامل دیگری بودند که عنوان شده‌اند. در این گزارش به دلایل شکست استارت‌آپ‌ها در جهان وایرانپرداخته‌ایم. متن کامل این گزارش رااز لینک زیر بخوانید. -

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازسایت خبری آریا بازار ، تاریخ انتشار 12آذر 96، کدمطلب: 71889 ، www.aryabazar.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی:
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین