پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۹۳۶۳
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱
استاندار کردستان گفت: مدت دو ماه است که از بانک‌ها و دستگاه‌های مرتبط با اشتغال می‌خواهم به‌صورت جدی اشتغال را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند اما در این میان متأسفانه شاهدیم اراده‌ای برای انجام کار وجود ندارد.

شعارسال: استاندار کردستان گفت: مدت دو ماه است که از بانک‌ها و دستگاه‌های مرتبط با اشتغال می‌خواهم به‌صورت جدی اشتغال را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند اما در این میان متأسفانه شاهدیم اراده‌ای برای انجام کار وجود ندارد.

بهمن مرادنیا در جلسه شورای برنامه‌ریزی، کارگروه تخصصی اشتغال و کیمسیون هماهنگی بانک‌های استان اظهار داشت: مدت دو ماه است که از بانک‌ها و دستگاه‌های مرتبط با موضوع اشتغال می‌خواهم بصورت جدی موضوع اشتغال را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند اما در این میان متأسفانه شاهدیم اراده‌ای برای انجام کار وجود ندارد.

وی گفت: از این به بعد خواهشی در کار نخواهد بود، چرا که بعد از دو ماه از ابلاغ این طرح تنها شاهد سیکل تکراری در استان هستیم.

استاندار کردستان با بیان اینکه با در پیش گرفتن این رویه، کاری انجام نخواهد شد، تصریح کرد: موضوع اشتغال برای کردستان یک امر حیاتی است و ظرف مدت یک هفته باید طرح اشتغال فراگیر، اشتغال روستایی و چگونگی تعامل و همکاری بانک‌ها و دستگاه‌های مرتبط اجرایی در این رابطه روشن شود.

مرادنیا خواستار رصد فعالیت دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها شد و افزود: می‌خواهم تکلیف همه ما روشن شود تا بدانیم چه کسی در کردستان اهل کار و عمل است و چه کسانی از زیر بار انجام کار شانه خالی می‌کنند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 28 آذر 1396، کدخبر: 1605040، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین