پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۹۷۶۸
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویر احمد منصوب شد.

شعار سال: وزیر کشور در حکمی «دکتر محمدکاظم نظری» را به سمت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویر احمد منصوب کرد.

در حکم وزیر کشور برای انتصاب محمدکاظم نظری آمده است:

جناب آقای محمدکاظم نظری
سلامُ علیکم
بموجب این حکم و بنا به پیشنهاد استاندار محترم کهگیلویه و بویراحمد به سمت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری منصوب می‌شوید.
امید است ضمن تلاش در جهت ایجاد هماهنگی و تعامل با کلیه نهادها، سازمانها و دستگاههای کشوری و لشکری استان و بهره‌گیری از استعداد و توانمندی نیروهای لایق، دلسوز و کارآمد در تحقق برنامه‌ها و سیاست‌های دولت تدبیر و امید و وزارت متبوع و نیز خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم شریف استان موفق باشید.
توفیق روز افزونتان در پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای ” مدظله العالی” در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور

دکتر نظری پیش از این مسئولیت فرمانداری بویراحمد را عهده دار بود. وی از نیروهای اصلاح طلب استان است که در دوران اصلاحات به عنوان مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می کرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازجست و جو گر هوشمند بام دنا، تاریخ انتشار 29آذر 96، کدمطلب:۲۷۱۳۹۸، www.bamedena.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین