پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۹۸۰۸
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۴
مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: هیچ مدرسه‌ای در شهر اصفهان و 9 شهر اعلام شده حق برگزاری کلاس را ندارد.

شعار سال: علیرضا مهدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: با توجه به استمرار آلودگی هوا از ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان برای وضعیت فردای مدارس متوسطه اول و دوم استعلام کردیم.

وی افزود: نظر این ستاد بر تعطیلی تمامی مقاطع تحصیلی در روز پنجشنبه 30 آذرماه بود، پیش از این دوره ابتدایی در اصفهان و 9 شهر پیرامون، تعطیل اعلام شده بود.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان اصفهان ادامه داد: البته پنجشنبه‌ها اغلب مدارس تعطیل هستند اما برخی اقدام به برگزاری برنامه‌های فوق برنامه می‌کردند.

مهدی خاطرنشان کرد: هیچ مدرسه‌ای در شهر اصفهان و 9 شهر اعلام شده حق برگزاری کلاس را ندارد.

 پیش از این آموزش و پرورش استان اصفهان خبر از تعطیلی همه مدارس دولتی و غیردولتی مقاطع تحصیلی شامل پیش دبستانی، ابتدایی، متوسطه اول و دوم در نواحی ۶گانه شهر اصفهان و برخوار، شاهین‌شهر، نجف‌آباد، خمینی‌شهر، فلاورجان، پیربکران، فولادشهر، زرین‌شهر و مبارکه برای فردا پنج‌شنبه ۳۰ آذر در نوبت صبح و بعد از ظهر داده بود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 29آذر 96، کدمطلب:۱۳۹۶۰۹۲۹۰۰۱۹۳۶، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین