پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۹۸۱۴
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷
مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت با بیان اینکه ثبت‌نام اعزام زمستانی از امروز تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت، گفت: در این دوره از اعزام‌ها ۱۸۵ هزار نفر از ۱۶ دی تا ۲۲ اسفند به عتباب سفر خواهند کرد.

شعارسال : محسن نظافتی درباره اعزام دوره جدید زائران به عتبات گفت: ثبت‌نام اعزام دوره جدید از روز پنجشنبه 9 صبح آغاز شده و تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت.

وی افزود: مهلت ثبت‌نام‌های این دوره تا پر شدن ظرفیت کاروان‌ها ادامه خواهد داشت، ضمن اینکه 185 هزار زائر برای این دوره از اعزام زمستانی به عتبات سفر خواهند کرد.

مدیرکل عتبات سازمان حج تصریح کرد: آغاز اعزام زمستانی به عتبات از 16 دی تا 22 اسفند یعنی یک هفته قبل از عید نوروز خواهد بود.

نظافتی تأکید کرد: از بیست و سوم اسفند تا پایان عید نوروز هم اعزام‌های ویژه‌ به عتبات هست، ضمن اینکه ثبت‌نام این اعزام هم از اواخر بهمن‌ماه شروع و اطلاع‌رسانی لازم در این خصوص صورت خواهد گرفت.

وی ادامه داد: ثبت‌نام در اعزام به عتبات در دوره زمستان از طریق سایت www.atabat.haj.org خواهد بود،‌ضمن اینکه زائران علاقه‌مند هم می‌توانند به 2470 دفتر زیارتی مراجعه کرده و ثبت‌نام کنند که اسامی این دفاتر در سایت مرکزی سازمان حج و زیارت و همچنین دفاتر استانی این سازمان وجود دارد.

مدیرکل عتبات سازمان حج اظهار داشت: زائران علاقه‌مند به ثبت‌نام حضوری با همراه داشتن دو قطعه عکس، گذرنامه، به این دفاتر مراجعه کرده و تاریخ و نوع کاروان (زمینی و هوایی) و همچنین درجه کاروان خود را مشخص و هزینه اعزام را صرفاً از طریق درگاه‌های اینترنتی پرداخت می‌کنند،‌این در حالی است که چند سالی است که دستگاه POS در دفاتر زیارتی وجود نداشته و زائران کارت بانکی‌ای در این دفاتر نمی‌کشند. همچنین هیچ‌گونه هزینه نقدی در دفاتر زیارتی از زائران دریافت نمی‌شود.

نظافتی تصریح کرد: زائران پس از ثبت‌نام در سامانه هیچ کاری را انجام نخواهند داد تا حدود یک هفته قبل از اعزام به عتبات از طریق دفاتر زیارتی با آنها تماس گرفته و اقدامات دیگر را با آنها هماهنگ خواهند کرد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار:30 آذر 1396 ، کدخبر: 13960930000466،www.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین