پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۹۸۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از برگزاری آئین بزرگداشت روز صادرات استان در هفته آینده خبر داد و گفت: ۱۲ صادرکننده نمونه استان با حضور معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه و تجارت ایران تجلیل می‌شوند.

شعار سال: داود شهرکی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت:آئین بزرگداشت روز صادرات استانهفته آینده در بیرجند برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم به منظور گسترش فرهنگ تولید بر مبنای صادرات و برونگرایی اقتصاد استان همه ساله برگزار شده تا ضمن اطلاع رسانی سیاست‌ها و برنامه‌های اجرایی استان و کشور، بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات مدیرانو فعالان عرصه صادرات در راستای ارتقا سهم صادرات و جایگاه خراسان جنوبی با سایر استان‌ها مورد بررسی قرار گیرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: در این مراسم از 11صادرکننده برگزیده استانی که حائز بالاترین امتیاز در مورد شاخص‌های مربوطه شده‌اند و یک صادرکننده نمونه ملی سال 1395 که در همایش کشوری امسال به عنوان صادر کننده برتر ملی انتخاب شده و تندیس و نشان صادر کننده برتر ملی را نیز دریافت کرده با اهدای لوح تقدیر وتندیس تجلیل به عمل خواهد آمد.

شهرکی بیان کرد:همچنین در این مراسم از برگزیدگان جشنواره برترین طرح سوغات بر پایه سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی استان و مدیران دستگاه اجرایی پیشرو در ارائه خدمات به صادرکنندگان استان توسط مقامات کشوری و استانی تجلیل خواهد شد.

وی با اشاره به معیارها و ملاک‌های انتخاب صادرکنندگان نمونهافزود: درآمد ارزی حاصل از صادرات در سال گذشته و رشد ارزش صادرات در چند سال اخیر، دارا بودن واحد درجه‌بندی فرآوری و بسته‌بندی، جذب سرمایه‌گذاری خارجی، حضور در نمایشگاه‌های معتبر خارجی، ثبت برند محصول در بازار هدف، عضویت در بانک اطلاعات صادرکنندگان و عضویت در تشکل‌های صادراتیاز ملاک‌های ارزیابی و انتخاب صادرکنندگان نمونه استانی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی، گستردگی بازارهای هدف در سال گذشته، حفظ و ماندگاری در بازار طی سال‌های اخیر و همچنین نفوذ در بازارهای جدید را از دیگر ملاک‌های انتخاب صادرکننده نمونه در استان برشمرد.

شهرکی تصریح کرد: نحوه و میزان تبلیغات، حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی و هیئت‌های تجاری، انجام تبلیغات مؤثر در خارج از کشور و کشورهای هدف و داشتن نمایندگی در این کشورها نیز از دیگر معیارها برای انتخاب صادرکنندگان نمونه بوده است.

وی یادآور شد: مراسم تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان خراسان جنوبی روز دو شنبه چهار دی ماه ساعت نه صبح در محل سالن همایش‌های بانک ملی در میدان شهدا شهر بیرجند با حضور مقامات کشوری و استانی، تجار و بازرگانان، صنعت‌گران و سایر فعالان اقتصادی برگزار خواهد شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 30 آذر 96، کد مطلب: 1607328: www.tasnimnews.com



اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Saeed3
United States
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
0
0
کار کار پسندیده ایه ولی از یک تجلیل ظاهری باید به یک تجلیل با امتیازات خاص برای سهولت صادرات برسه
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین