پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۹۹۵۹
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵
استاندار خوزستان با بیان این‌که میانگین بیکاری خوزستان 1.7 درصد از میانگین کشوری بالاتر است، گفت: خوزستان علاوه بر پتانسیل‌های فراوان، مشکلات زیادی نیز دارد و انتظار داریم در حل مشکلات استان، عنایت و توجه ویژه دولت را داشته باشیم.

شعار سال: غلامرضا شریعتی شب گذشته در جلسه شورای اداری خوزستان اظهار کرد: دولت علاوه بر مسائل روزمره در پانزدهم فروردین 96، مصوبات کم‌نظیری درباره مشکلات استان به منظور آبرسانی به خوزستان، حل مسأله ریزگردها، اجرای فاز دوم طرح 550 هزار هکتاری، حل مسأله فاضلاب استان، احیای کارون و رفع مشکلات برق استان داشت و الزاماتی را نیز مشخص کرد که طی آن یک پروژه حدودا 23 میلیارد تومانی برای استان در نظر گرفته شد. این پروژه‌ها در حال اجرا هستند اما باید به آن ها سرعت بدهیم تا از برنامه‌ها عقب نمانیم.

شریعتی افزود: همه مسئولان استان و کشور بر خوان گسترده نعمت خدمتگزاری به مردم نشسته‌اند که با مجاهدت شخصیت بی‌نظیر امام خمینی(ره) و حرکت در جهت تکلیف الهی صورت گرفته است. اگر همه ما توفیق خدمتگزاری به مردم را داریم، به دلیل کار بزرگی است که ایشان انجام داده است.

 در این جلسه هم‌چنین جمال عالمی‌نیسی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی استانداری خوزستان گفت: امروز آغاز عملی طرح ارسال نامه‌های اداری دستگاه‌های اجرایی از طریق دفاتر پیشخوان دولت است. در جلسه شورای اداری گذشته اعلام شد که به تدریج دفتر پیشخوان به شبکه دولت وصل می‌شود و با تلاشی که در این مدت انجام شد، حالا با متصل شدن دفاتر پیشخوان به شبکه دولت، مردم به جای مراجعه به دستگاه‌های اجرایی، برای صرفه‌جویی در وقت و هزینه می‌توانند از طریق دفاتر پیشخوان، مکاتبات اداری را انجام دهند.

وی ضمن ابراز خوشحالی از حضور سید علی خمینی در جلسه شورای اداری خوزستان، افزود: شهید صدر در توصیف امام می‌گوید در امام خمینی ذوب شوید، همان‌طور که امام خمینی در اسلام ذوب شد. امام خمینی به معنای واقعی کلمه در اسلام ذوب شد و تمام وجود خود را در اختیار مردم ایران و تمام مستضعفان جهان قرار داد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار 30 آذر 96، کد مطلب: 96093017009، www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین