سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       

روحانی: تو حوزه فکر می کردند ورزش کردن یعنی کم بودن تقوا

حالا این فقط ورزش معمولی بود. فوتبال که هیچ ازبیخ کافر می شد... ا استخر که اووو... دیگه نگو
اعلام شد؛

جدول دستمزد داوران فوتبال ایران

جدول دستمزد داوران فوتبال در بخش آقایان اعلام شد.
دور باطل حضور چندشغله‌ها؛

چندشغله ها ورزش را رها نمی کنند

ورزش کشور پر از دو‌شغله‌ها و چندشغله‌هاست. معضلی که هر از گاهی سخت جلویش می‌ایستند و سال بعد بی‌خیالش می‌شوند. یکی از پرسروصداترین این دوشغله‌ها، رضازاده بود.
قوانین قبل از دویدن؛

این پنج اشتباه مهلک قبل ازدویدن را تکرار نکنید

از میان تمام ورزش‌ها، دویدن یکی از متداول ‌ترین آن‌هاست که برای تناسب اندام و قوی ‌شدن بدن توصیه شده است.در مسیر این ورزش بایدها و نبایدهایی وجود دارد که باید رعایت کنید.
توصیه های ورزشی برای ماه رمضان؛

بهترین ساعت ورزش در ماه مبارک رمضان چه ساعتی است؟

انجام دادن فعالیت شدید بدنی و ورزش، هنگام روزه داری به مدت بیش از 30 تا 40 دقیقه توصیه نمی‌شود.
دکتر حمید بابایی:

دید متخصصان ارتوپد درمانی است

یک دکترای اصلاحی و حرکات ورزشی معتقد است: دید متخصصان ارتوپد درمانی است و به فکر تشخیص منشأ درد و پیشنهاد حرکات اصلاحی نیستند..
دانستنی های ورزشی؛

10 حرکت ورزشی برای سوزاندن چربی های شکم

اگر در تعطیلات عید نتوانسته‌اید دست از پرخوري‌ برداريد و طعم شیرینی‌ها را در تمام مهمانی‌ها چشیده‌اید، نتیجه این کار چاقی شکمی و تا مدت‌ها عذاب‌وجدان خواهد بود، به این دلیل که چرا جلوی شکم‌تان را نگرفته‌اید. بنابراين بهتر است به فكر رژيم غذايي درست و البته فعاليت بدني مناسب باشيد.
ورزش در رمضان؛

رژیم غذایی ورزشکاران در ماه مبارک رمضان

سرپرست پژوهشکده طب ورزشی با اشاره به اینکه درهرجلسه ورزشی حدود یک تا دو لیتر آب بدن به صورت تعریق دفع می شود، به روزه داران توصیه کرد که به هیچ وجه قبل از افطار ورزش نکنند.
هشت تصور غلط ورزشی؛

تصورات غلط و رایج درباره ورزش

برخی توصیه‌های ورزشی پایه و اساس علمی درستی ندارند اما در بین ورزشکاران بسیار گفته می‌شوند و ممکن است که موجب راهنمایی غلط و تمرینات اشتباه شوند.
توصیه‌های ورزشی ؛

برای افراد دارای اضافه وزن

افرادی که اضافه وزن و چاقی مفرط دارند معمولا برای ورزش کردن دچار مشکل می‌شوند. همه نوع ورزش برای این افراد مناسب نیست و احتمال آسیب‌دیدگی‌ آنها نیز بیشتر است.
دوچرخه بجای ماشین؛

دوچرخه سواری به مثابه یک تشخص اجتماعی

یک بلژیکی اصیل به طور حتم یک دوچرخه گران قیمت و با کیفیت بالای ترمز و تایرهای مناسب در خانه دارد و با پوشیدن یک کلاه ایمنی و جلیقه زرد رنگ برای قابل رویت بودن سوار دوچرخه می شود.
جامی از کروم و طلا؛

قیمت جام پرسپولیس چقدر است؟

جامی که پرسپولیسی‌ها چهارشنبه شب بالای سر بردند، فرق می‌کرد با همه جام‌هایی که پیش از این در فوتبال ایران دیده بودیم.
به بهانه روز جهانی دوچرخه سواری؛

چرخ‌هایی برای «نجات بشریت»/ کشورها چقدر از دوچرخه استفاده می‌کنند

دنیای پر رنگ و لعاب شهری هر روز بیشتر از قبل انسان را خسته می کند و شاید رکاب زدن با یک دوچرخه بتواند نه تنها سلامتی را به شما بدهد بلکه شهر را آرام و آسمان را آبی کند.
اشتباهات رایج بعد از ورزش؛

قبل از ورزش این کار را انجام ندهید!

افرادی که به ورزش کردن علاقه دارند غالباً نمی‌دانند که قبل از ورزش بهتر است غذا بخورند یا نه. مطالعات انجام شده اخیراً تاثیر خوردن قبل از ورزش را بر واکنش بافت‌های چربی به ورزش نشان داده است.
مواد غذایی مفید برای ورزشکاران؛

سه ماده غذایی که فایده آن‌ها برای ورزشکاران اثبات شده

بسیاری از ورزشکاران با آزمون و خطا در می‌یابند که چه مواد غذایی می‌تواند به آن‌ها کمک کند تا کارایی بهتری داشته باشند.
آیا تن تاک اندام را متناسب می کند؟

تن تاک کسی را لاغر نمی‌کند

این تصور وجود دارد که انجام دراز و نشست چربی‌های شکمی را از بین می‌برد. استفان بال، استاد فیزیولوژی دانشگاه میسوری در این باره می‌گوید : کرانچ و دراز و نشست باعث قدرتمند شدن عضلات شکم و شکل گرفتن آنها می‌شوند. اما لایه چربی که در این ناحیه وجود دارد ...
چهار تصور غلط درباره‌ی ورزش و تغذیه؛

تصورات غلطی که درباره تغذیه وجود دارد

بسیاری از افراد تصور می‌کنند تغذیه آنها سالم است و با فعالیت ورزش آنها هماهنگی دارد. با این حال تغذیه ناسالم این افراد باعث می شود که اثرات مثبت ورزش کردن آنها از بین برود.
بکارگیری استراتژی‌های خاص در زمان ورزش؛

19 نکته برای افزایش تاثیر ورزش

بسیاری از افراد از اینکه ورزش می‌کنند اما نتیجه‌ای نمی‌بینند شکایت می‌کنند. آنها نمی‌توانند به اهداف خود برسند بنابراین انگیزه خود برای ورزش را از دست می‌دهند.
افزایش قدرت سیستم ایمنی بدن ؛

تاثیر مهم مصرف کربوهیدرات بعد از ورزش

انجام ورزش‌های شدید در مدت طولانی ممکن است که سیستم ایمنی بدن را به چالش بکشد در واقع بعد از ورزش شدید بدن در برابر بیماری‌ها ضعیف‌تر است. بررسی‌های جدید نشان داده است می‌توان با تغذیه مناسب از آسیب‌دیدگی به بدن بعد از ورزش جلوگیری کرد.
صفحه  از ۳
نظرات و گلایه ها