سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
توصیه‌های ورزشی ؛

برای افراد دارای اضافه وزن

افرادی که اضافه وزن و چاقی مفرط دارند معمولا برای ورزش کردن دچار مشکل می‌شوند. همه نوع ورزش برای این افراد مناسب نیست و احتمال آسیب‌دیدگی‌ آنها نیز بیشتر است.
دوچرخه بجای ماشین؛

دوچرخه سواری به مثابه یک تشخص اجتماعی

یک بلژیکی اصیل به طور حتم یک دوچرخه گران قیمت و با کیفیت بالای ترمز و تایرهای مناسب در خانه دارد و با پوشیدن یک کلاه ایمنی و جلیقه زرد رنگ برای قابل رویت بودن سوار دوچرخه می شود.
جامی از کروم و طلا؛

قیمت جام پرسپولیس چقدر است؟

جامی که پرسپولیسی‌ها چهارشنبه شب بالای سر بردند، فرق می‌کرد با همه جام‌هایی که پیش از این در فوتبال ایران دیده بودیم.
به بهانه روز جهانی دوچرخه سواری؛

چرخ‌هایی برای «نجات بشریت»/ کشورها چقدر از دوچرخه استفاده می‌کنند

دنیای پر رنگ و لعاب شهری هر روز بیشتر از قبل انسان را خسته می کند و شاید رکاب زدن با یک دوچرخه بتواند نه تنها سلامتی را به شما بدهد بلکه شهر را آرام و آسمان را آبی کند.
اشتباهات رایج بعد از ورزش؛

قبل از ورزش این کار را انجام ندهید!

افرادی که به ورزش کردن علاقه دارند غالباً نمی‌دانند که قبل از ورزش بهتر است غذا بخورند یا نه. مطالعات انجام شده اخیراً تاثیر خوردن قبل از ورزش را بر واکنش بافت‌های چربی به ورزش نشان داده است.
مواد غذایی مفید برای ورزشکاران؛

سه ماده غذایی که فایده آن‌ها برای ورزشکاران اثبات شده

بسیاری از ورزشکاران با آزمون و خطا در می‌یابند که چه مواد غذایی می‌تواند به آن‌ها کمک کند تا کارایی بهتری داشته باشند.
آیا تن تاک اندام را متناسب می کند؟

تن تاک کسی را لاغر نمی‌کند

این تصور وجود دارد که انجام دراز و نشست چربی‌های شکمی را از بین می‌برد. استفان بال، استاد فیزیولوژی دانشگاه میسوری در این باره می‌گوید : کرانچ و دراز و نشست باعث قدرتمند شدن عضلات شکم و شکل گرفتن آنها می‌شوند. اما لایه چربی که در این ناحیه وجود دارد ...
چهار تصور غلط درباره‌ی ورزش و تغذیه؛

تصورات غلطی که درباره تغذیه وجود دارد

بسیاری از افراد تصور می‌کنند تغذیه آنها سالم است و با فعالیت ورزش آنها هماهنگی دارد. با این حال تغذیه ناسالم این افراد باعث می شود که اثرات مثبت ورزش کردن آنها از بین برود.
بکارگیری استراتژی‌های خاص در زمان ورزش؛

19 نکته برای افزایش تاثیر ورزش

بسیاری از افراد از اینکه ورزش می‌کنند اما نتیجه‌ای نمی‌بینند شکایت می‌کنند. آنها نمی‌توانند به اهداف خود برسند بنابراین انگیزه خود برای ورزش را از دست می‌دهند.
افزایش قدرت سیستم ایمنی بدن ؛

تاثیر مهم مصرف کربوهیدرات بعد از ورزش

انجام ورزش‌های شدید در مدت طولانی ممکن است که سیستم ایمنی بدن را به چالش بکشد در واقع بعد از ورزش شدید بدن در برابر بیماری‌ها ضعیف‌تر است. بررسی‌های جدید نشان داده است می‌توان با تغذیه مناسب از آسیب‌دیدگی به بدن بعد از ورزش جلوگیری کرد.
مروری بر تاریخ؛

اخراج‌های تکان دهنده تاریخ فوتبال

اخراج ناگهانی کلودیو رانیری بهانه‌ای شد برای رسانه‌های مرجع تا چنین اخراج‌هایی را بررسی کرده و نگاهی آماری - تاریخی به آن بیندازند.

پنج نوشیدنی مناسب برای ورزشکاران

اگر دونده حرفه ای هستید و یا به صورت منظم ورزش می کنید بدنتان به تأمین آب کافی نیاز دارد. برخی نوشیدنی ها برای ورزشکاران مناسب تر است که در ادامه اشاره می شوند.
راه کار کاهش آمار بیماری قلبی؛

ورزش کردن به مدل‌سازی مجدد بافت قلب کمک می‌کند/ ۳۱ درصد مرگ و میرهای جهان ناشی از بیماری قلبی است

در حالی که ۳۱ درصد مرگ و میرهای جهان ناشی از بیماری قلبی بوده که ۸۰ درصد آن در کشورهای با درآمد کم و متوسط روی داده است، کارشناسان داشتن سبک زندگی سالم و ورزش منظم را از عوامل اصلی کاهش آمار این بیماری عنوان می‌کنند.
سن مناسب برای بدنسازی؛

چه سنی برای شروع بدنسازی مناسب است؟

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان البرز معتقد است سن 18 سالگی برای شروع بدنسازی مناسب است.
فواید دارویی معجزه آسا به نام ورزش!

فایده های ورزش کردن برای بدن

ورزش کردن جریان خون به مغز را افزایش می دهد و رشد رگ های خونی جدید و سلول های مغزی را تغذیه می کند.
زنگ خطری برای ورزشکاران؛

نشانه تمرین بیش از اندازه

گاهی اوقات ورزشکاران بیش از حد در تمرینات به خود فشار می‌آورند و در طول هفته‌ ساعات زیادی را به تمرین‌های سنگین می‌گذارنند. تمرین بیش از حد ممکن است به بدن آسیب برساند. نشانه‌هایی وجود دارند که ورزشکار را از تمرین بیش از حد آگاه می‌کنند.
تناسب اندام:

اگر بدنسازی می‌کنید از این مواد غذایی پرهیز کنید

هر کسی دوست دارد از تناسب اندام برخوردار باشد و بسیاری از افراد نیز کارهای منظمی را برای ساخت عضله و تقویت ماهیچه‌های بدن خود انجام می‌دهند.
ورزشی بی خطر داشته باشید؛

سه اشتباه بزرگي که افراد هنگام ورزش انجام مي دهند

گاهي اينقدر مشتاق ورزش هستيم که بدون گرم کردن، مستقيم به سراغش مي رويم. شايد گرم کردن به نظر خسته کننده بيايد و ممکن است آن را زماني مهم ببينيد که مي توانست به کالري و چربي سوزي بگذرد. بنابراين شايد تعجب کنيد اگر بدانيد در طول گرم کردن نيز چربي سوزي مي کنيد.

تن تاک کسی را لاغر نمی‌کند

این تصور وجود دارد که انجام دراز و نشست چربی‌های شکمی را از بین می‌برد. استفان بال، استاد فیزیولوژی دانشگاه میسوری در این باره می‌گوید : کرانچ و دراز و نشست باعث قدرتمند شدن عضلات شکم و شکل گرفتن آنها می‌شوند. اما لایه چربی که در این ناحیه وجود دارد ...
صفحه  از ۲
نظرات و گلایه ها