سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
برنامه های توسعه داخلی؛

توسعه مهارت و شایستگی کارکنان در بانک پاسارگاد

برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی را می توان یکی از مهمترین حوزه های راهبردی و مورد تاکید شرکت های بزرگ، همانند بانک ها بر شمرد. به گونه ای که موفقیت یا عدم موفقیت در این حوزه، می تواند بسترساز تعالی و یا شکست شرکت شود. در خصوص بانک پاسارگاد ، یکی از رویکردهای استراتژیک بانک در برنامه های توسعه داخلی، جانشین پروری و تامین سرمایه انسانی از ظرفیت های داخلی است.
به‌منظور رفاه حال مشتریان؛

ارایه خدمات معاملات برخط کارگزاری در شعبه‌ بابل بانک‌پاسارگاد

بانک‌پاسارگاد به‌منظور رفاه حال مشتریان و در راستای ارایه خدمات معاملات برخط (Online Trading)، زمینه ارایه این خدمات را در شعبه بابل فراهم کرد.
قاسم رضازاده خبر داد؛

رونمایی از طرح خرید آنلاین اقساطی بانک‌‌پاسارگاد

تولیدکنندگان بزرگ و فروشگاه‌های آنلاین معتبر با عضویت در طرح خلاقانه‌ی «خرید آنلاین اقساطی بانک‌پاسارگاد» می‌توانند تولیدات و محصولات خود را با تضمین و بدون ریسک به فروش برسانند.
نوآوری دیگری در نظام بانکی کشور؛

رونمایی از محصول جدید خرید آنلاین اقساطی بانک‌پاسارگاد

بانک‌پاسارگاد با هدف رونق تولید، خرید و فروش کالا و همچنین پاسخگویی به نیازهای اساسی هم‌میهنان گرامی، در اقدامی نوآورانه و منحصر به فرد، از محصول جدید خود به‌نام «خرید آنلاین اقساطی بانک‌پاسارگاد» رونمایی کرد.در این طرح، فروشندگان بدون تحمل ریسک، نسبت به فروش اقساطی کالا و خدمات خود اقدام می‌کنند و از این طریق علاوه بر آنکه حجم فروش و سود آنها افزایش خواهد یافت، به‌عنوان عضو این طرح از سوی بانک معرفی خواهند شد.
به نقل از روابط عمومی بانک‌پاسارگاد؛

گشایش سپرده ویژه معاملات آنلاین سهام در بانک‌پاسارگاد

با افتتاح سپرده ویژه معاملات آنلاین سهام در بانک‌پاسارگاد، علاوه بر برخورداری از سود این سپرده، از طریق آن می‌توان بدون مراجعه حضوری و به‌صورت کاملاً اینترنتی، در سیستم معاملات آنلاین کارگزاری بانک‌پاسارگاد نیز ثبت‌نام کرد.
امکان انجام معامله بدون ریسک در بانک پاسارگاد؛

تکمیل زنجیره اعتماد، با استفاده از گشایش اعتبار اسنادی داخلی بانک پاسارگاد

بانک‌پاسارگاد با ارائه خدمات گشایش اعتبار اسنادی داخلی ضمن اعتمادسازی میان طرفین قرارداد کلیه شرایط لازم برای انجام معامله بدون ریسک را برای خریداران و فروشندگان داخلی فراهم می‌کند.
پرداخت بیش از یک میلیارد ریال در آتش سوزی سینما کیهان دورود؛

حضور سریع و به موقع بیمه پاسارگاد در حادثه آتش سوزی سینما کیهان

در پی وقوع آتش سوزی با ابعاد گسترده، سالن نمایش سینما کیهان شهرستان دورود دچار حریق شد و سرانجام با تلاش آتش‌نشانان ، حریق مهار و از انتقال آن به قسمت های دیگر سالن نمایش جلوگیری شد.
گسترش خدمات بانکداری الکترونیکی؛

افزودن امکانات جدید بر روی دستگاه‌های خودپرداز بانک‌پاسارگاد

به‌منظور گسترش خدمات بانکداری‌الکترونیکی و همچنین افزایش رفاه حال مشتریان، خدمات جدید مبتنی بر کارت بر روی دستگاه‌های خودپرداز بانک‌پاسارگاد افزوده شد.
دیدار با رهبری؛

دیدار مدیران کشور با رهبر انقلاب + عکس

در هشتمین روز از ماه مبارک رمضان، سران قوا، مسئولان و کارگزاران نظام، جمعی از مدیران ارشد دستگاه‌های مختلف، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و عناصر فعال سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، عصر روز سه‌شنبه، با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
اظهارات سرپرست فدراسیون کشتی؛

توضیح بانک پاسارگاد درباره یک خبر

بانک پاسارگاد درباره اظهارات سرپرست فدراسیون کشتی توضیحاتی ارسال کرد.
مشتری ذات بانک است؛

نگاه بانک پاسارگاد به مشتریانش

بانک پاسارگاد در راستای رسیدن به اهداف مسئولیت اجتماعی بانک و همچنین تامین منافع حداکثری تمامی ذینفعان، برنامه گسترده ای جهت بررسی و شناسایی نیازهای مشتریان ، همچنین ارایه پاسخ رضایت بخش به نیازهای شناسایی شده و اولویت دار ، طراحی کرده است، مشروح برنامه ریزی های صورت پذیرفته و نتایج پیاده سازی آن را، در گزارش پیش رو می خوانید.
ارتباط با مدیران بانک پاسارگاد؛

آشنایی با شیوه های ارتباط با بانک پاسارگاد

بانک پاسارگاد به عنوان یک مجموعه پاسخگو، ارتباط با مشتریان و سایر ذینفعان را از مسئولیت های اساسی خود می داند از این رو راه های ارتباط با مدیران خود را برای ذینفعان این بانک در اختیار عموم قرار داده است.
مسئولیت اجتماعی و ذی نفعان بانک؛

شناسایی و تعامل با ذینفعان در بانک پاسارگاد

ذی نفعان یک بانک، از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند. «در نظر گرفتن نیازهای حال و آتی ذی نفعان ضمن تاکید بر بانکداری سبز و مسئولیت های اجتماعی ،جهت خلق ارزش برای کلیه ذی نفعان» فرازی از بیانیه مأموریت بانک بانک پاسارگاد است که با دقت و شفافیت کامل مورد تصریح و توجه قرار گرفته است.
الگوی توسعه پایدار در بانک پاسارگاد؛

رویکرد راهبردی به مسئولیت های اجتماعی بانک پاسارگاد

بانک پاسارگاد، همواره «مسئولیت های اجتماعی» را به عنوان رویکردی متعالی در کسب و کار مدنظر قرار داده و به جهت بررسی برنامه های متنوع مرتبط با مسئولیت های اجتماعی، کمی نمودن هزینه ها، ارایه پیشنهادهای اولیه منطقی، ارتباط میان این برنامه ها با فعالیت های بانکی و اطمینان از همراستایی اهداف و برنامه های مزبور با برنامه کسب و کار بانک، به طراحی و تدوین ساختاری راهبردی هدفمند و بخش بندی شده با رویکردی به مسئولیت های اجتماعی بانک پرداخته است. بر این اساس، نگاه راهبردی به مسئولیت اجتماعی به عنوان نقشه راه ، در دستور کار قرار گرفته است.
مدل سه بعدی مسئولیت اجتماعی؛

مدل مفهومی مسئولیت های اجتماعی در بانک پاسارگاد

با توجه به اهمیت موضوع مسئولیت های اجتماعی در بانک پاسارگاد و ابعاد متنوع و گسترده آن در حوزه های مختلف، طراحی و بهره گیری از یک مدل بومی و سازگار با شرایط بانکداری و بانک پاسارگاد، از ضروریات کار بود. بر این اساس با واکاوی تئوری های گوناگون و مطالعه تطبیقی مدل های مهم و مورد اقبال ، هم چنین بهینه کاوی شرکت های برتر، طراحی مدلی جامع برای نظام مندسازی مجموعه اقدامات گسترده بانک در حوزه مسئولیت های اجتماعی در دستور کار قرار گرفت و در نهایت، با الهام از مدل سه بعدی Carroll و متناسب با اهمیت فعالیت ها و ویژگی های بانک پاسارگاد، مدلی مبتنی بر سه مولفه اصلی، مبنای کار واقع گردید
آمارهای بانک پاسارگاد؛

نمایه بانک پاسارگاد در سال 96

اینفوگرافی پیش رو ، به نشانگر های کلیدی بانک پاسارگاد در سال 1396 پرداخته است . مطابق اینفوگرافی ترسیم شده، می توان کلیه اطلاعات پایه مورد درخواست در خصوص بانک پاسارگاد (بانک هزاره سوم) را در یک نگاه مشاهده نمود.
از بانک پاسارگاد بیشتر بدانیم؛

نظام تعالی سازمانی در بانک پاسارگاد

نظام تعالی سازمانی بانک پاسارگاد، رویکردی بنیادین و راهبردی برای تضمین حصول اطمینان از رشد پایدار، مستمر و متوازن بانک و نیز فراهم نمودن زمینه حضور در عرصه رقابت جهانی است چرا که مضمون و مفاهیم ارائه شده در مدل تعالی سازمانی، همان تجربه های موفق و رویکردهای سازمان های برتر جهانی است. تدوین چشم انداز، تعیین اهداف راهبردی و مشخص نمودن راهبردهای تحقق آن اهداف و اشاعه و ترویج آنها در تمامی سطوح سازمانی ستاد و شعبه ها، جهت ایجاد درک مشترک و جمعی از برنامه ها و نقش یکایک افراد در پیشبرد آنها، سازماندهی مناسب برای گسترش دارایی های نامشهود و همچنین تغییر باورها، اندیشه ها، دیدگاه ها و قابلیت های راهبری و مدیریتی از جمله موضوعات مورد توجه در این زمینه است.
آشنایی با اسناد راهبردی بانک پاسارگاد؛

بیانیه، شعارها و ارزش های بنیادین بانک پاسارگاد

جهت گیری راهبردی مشخص و منحصر به فرد بانک پاسارگاد در خصوص چگونگی انجام فعالیت ها و افق دستیابی به اهداف و جایگاه قابل تصور بانک در قالب بیانیه ماموریت، اهداف بلند مدت و راهبردها در سال 1397 را در گزارش پیش رو آورده شده است.
تاریخچه بانک پاسارگاد؛

بانک پاسارگاد در گذر زمان (1381- 1397)

بانک پاسارگاد در سال 1381 به عنوان یکی از اولین بانک های خصوصی کشور، با مجوز بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران آغاز به کار کرد، این بانک در طی شانزده سال گذشته با ارائه خدمات متنوع بانکی توانسته است با جذب و جلب رضایت مشتریان ، به عنوان یکی بهترین بانک های کشور شناخته شود. در گزارش پیش رو ، با هدف آشنایی بیشتر با قابلیت ها و توانمندی های این بانک، به تاریخچه و مقاطع تاریخی مهم بانک پاسارگاد طی این سال ها پرداخته شده است.
تقدیر نفرات برتر کنکور؛

تقدیر بانک پاسارگاد از نفرات برتر کنکور سراسری برای یازدهمین سال متوالی

بانک‌پاسارگاد برای یازدهمین سال متوالی، از نفرات برتر آزمون سراسری سال 1397 تقدیر به عمل خواهد آورد.
صفحه  از ۳
نظرسنجی
تا چه اندازه از عملکرد بانک پاسارگاد در خدمات رسانی به مشتریان در سطح شعب ، رضایت دارید؟
کم
متوسط
زیاد
نظرات و گلایه ها