سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
خدمتی دیگر از بانک پاسارگاد؛

برداشت وجه بدون کارت توسط شخص دوم از خودپردازهای بانک پاسارگاد

بانک پاسارگاد در راستای گسترش خدمات بانکی، امکان برداشت وجه توسط شخص دوم (شخص غیر صاحب سپرده) بدون همراه داشتن کارت از طریق خودپردازهای بانک را فراهم کرد.
خدمتی جدید از بانک پاسارگاد؛

راه‌اندازی خدمت برداشت وجه بدون کارت بر روی خودپردازهای بانک پاسارگاد

بانک‌پاسارگاد در راستای تکمیل خدمات بدون کارت خود، خدمات برداشت وجه بدون نیاز به کارت را بر روی دستگاه‌های خودپرداز خود راه‌اندازی کرد. پیش از این نیز خدمت مسدود کردن کارت‌های پاسارگاد، بدون نیاز به کارت در دستگاه‌های خودپرداز فعال شده‌بود.
در راستای رفاه حال مشتریان؛

بانک پاسارگاد امکانات بانکداری مجازی خود را افزایش داد

بانک‌پاسارگاد در راستای رفاه حال مشتریان و سهولت دسترسی به خدمات بانکی از طریق بانکداری مجازی، امکانات جدیدی فراهم کرد.
مدیریت ارتباط با مشتری:

ما واشر ، شما ارباب حلقه ها

وبلاگ دست نوشته های یک پاسارگادی ، خاطره ای شیرین را نقل کرده است
نام تجاری و وفاداری مشتریان؛

تأثیر ادراک مشتری از نام تجاری بر وفاداری وی با میانجی گری ارزش ادارک شده توسط مشتری

امروزه با افزایش رقابت میان سازمان‌های خدماتی، سازمان‌ها به دنبال راهی برای متمایز ساختن خدمات خود هستند. این نیاز لزوم استفاده از نام تجاری را به عنوان یک مزیت رقابتی و منبع تمایز تأکید می‌نماید. این پژوهش در جستجوی پاسخ به این سؤال است که: «ادراک مشتری از نام تجاری با واسطه‌گری ارزش ادراک شده چه تأثیری بر وفاداری مشتری دارد؟»
راهکارهای کسب رضایت مشتریان؛

سنجش تاثير مشتري محوري، مسئوليت اجتماعي شركت و كيفيت درك شده، بر رضايت مشتري

امروزه، مفاهيمي مانند مسئوليت اجتماعي شركت، با رويكرد خلق ارزش مشترك، مي¬تواند علاوه بر ايجاد ارزش براي جامعه، براي سازمان نيز ارزش¬آفرين باشد و تمايز و مزيت رقابتي ايجاد كند. از اين رو سنجش ميزان تاثير اين مفاهيم در كنار مفاهيم ديگر، مانند مشتري¬مداري و كيفيت درك شده از خدمات، بر رضايت مشتري ضروري است. هدف از اين پژوهش، ارائه الگوي سنجش تاثير مشتري¬مداري، مسئوليت اجتماعي شركت و كيفيت درك شده بر رضايت مشتري است.
کیفیت خدمات و رضایت مشتری؛

ابعاد کيفيت خدمات در صنعت بانکداري؛ برازش مدل کيفيت خدمات گرنروز در بانکهاي پاسارگاد شمال غرب کشور

هدف اصلي اين پژوهش تعيين ابعاد کيفيت خدمات در صنعت بانک داري ايران است.
نام تجاری و وفاداری مشتریان؛

تاثير استراتژي توسعه نام تجاري بر جايگاه ذهني شركت هاي خدماتي

بررسي تاثيرگذاري استراتژي توسعه نام تجاري بر جايگاه ذهني شركت هاي خدماتي نزد مشتريان، در بانك پاسارگاد و برخي از شركت هاي تابعه با نام تجاري پاسارگاد (شركت بيمه پاسارگاد، شركت بازرگاني بين الملل پاسارگاد شركت خدمات پرداخت الكترونيك پاسارگاد و شركت كارگزاري بانك پاسارگاد) در شهر تهران انجام گرديده است.
اهمیت شعبه آرایی؛

تأکید بانک پاسارگاد بر شعبه آرایی فضاها

بانک پاسارگاد با شعار بانک هزاره سوم، تاکید خاصی بر شعبه آرایی و استفاده تخصصی از فضاهای حرفه ای داشته و در این راستا،رضایت مشتریان و سهولت دستیابی به خدمات در کانون توجه این بانک است.
نظرسنجی
تا چه اندازه از عملکرد بانک پاسارگاد در خدمات رسانی به مشتریان در سطح شعب ، رضایت دارید؟
کم
متوسط
زیاد
نظرات و گلایه ها