جناب سردار محمد شرفی، می دانی تو چندمین سرداری هستی که وعده کروکی الکترونیک را می دهی؟
بوالعجب از ابوالوعدگی در فراجا؟

جناب سردار محمد شرفی، می دانی تو چندمین سرداری هستی که وعده کروکی الکترونیک را می دهی؟

وقتی از بی انضباطی دستگاه های نظارتی و بازرسی کشور انتقاد می کنیم، گروهی از دوستان ما را متهم به سیاه نمایی و تضعیف می کنند. غافل از اینکه اگر امثال ما نباشد، تنبل ها تمایل چندانی به حرکت نخواهند داشت. ما با حفظ چارچوب ها و همگرا با راهبری راهبردی نظام، نقد می کنیم و تشکیلات اداری و مدیران دستگاه های مختلف را با صحبت مشفقانه، تذکر، پیگیری نظارتی و بازرسی ، اقامه دعوی حقوقی ،جریان سازی مبتنی بر آگاه سازی عمومی و حساس سازی مدیریتی و سایر روش ها،در راستای توسعه کشور و جریان تمدنی، به حرکت درآورده و ممانعت کننده از جریان قصور، تقصیر، ترک فعل و اهمال می شویم. جناب سردار محمد شرفی جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا از ضرورت اجرا شدن طرح کروکی الکترونیک می گوید ،غافل از اینکه ده ها سردار ، قبل از او در این مورد وعده دادند و اجرایی نشد. بدلیل حوزه فعالیتی تان از شما نمی پرسیم که ماهی چند حقوق از بیت المال می گیری؟! جناب سردار هادیانفر عزیز، شما را که بعنوان رئیس نسبتا خوب در راهور می شناسیم ، شما چرا در این خصوص قصور و اهمال داری؟ می دانی فرق وعده صادق با برنامه ، واقعیت اجرایی آن است.
ادعای اجرای طرح شکار توسط پلیس راهور برای برخورد با تخلفات حادثه ساز شبانه وسائل نقلیه + کم توجهی راهور به نور زنون موتورها و خودروها
طرح شکار شبانه توسط راهور؛

ادعای اجرای طرح شکار توسط پلیس راهور برای برخورد با تخلفات حادثه ساز شبانه وسائل نقلیه + کم توجهی راهور به نور زنون موتورها و خودروها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به اجرای «طرح شکار» از تشدید برخورد با تخلفات‌ حادثه‌ساز رانندگی در طول شب خبر داد. طرحی که جای دارد برای اجرای ان شاالله درست، موثر و غیر نمایشی آن از پلیس راهور تشکر هم گردد. اما افکار عمومی از پلیس راهور می پرسد که کدام بخش از پلیس راهور و استاندارد، مجوز استفاده گسترده از لامپ زنون را به موتورها و خودروها داده است؟ اگر پلیس راهور این مورد را جزو تخلف می داند، چرا برخورد موثر نمی کند؟ کماکان منتظر پاسخ پلیس راهور هستیم. پاسخ هایی که هیچگاه دریافت نکردیم و مجبوریم فعلا از لقب پلیس راهور سایلنت ( خاموش) استفاده کنیم.
اجباری شدن معاینه فنی موتور سیکلت ها + سرعقل آمدن ندریجی بعضی ها در بحث آلودگی هوا
برای اجرای قانون هوای پاک؛

اجباری شدن معاینه فنی موتور سیکلت ها + سرعقل آمدن ندریجی بعضی ها در بحث آلودگی هوا

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ از الزامی شدن معاینه فنی برای موتورسیکلت‌ها خبر داد و گفت: باید الزامات تشویقی برقرار شود تا راکبین موتورسیکلت کارت معاینه فنی دریافت کنند.
ایست موتور به سبک چاله میدان!

متوقف کردن موتور توسط مامور راهنمایی و رانندگی به سبک هزاره اول قبل از میلاد + الزام به پاسخ سردار هادیانفر

فرهنگ سازمانی یعنی نهادینه شدن بحث اخلاق و فرهنگ فردی- اجتماعی و حرفه‌ای - تخصصی در تک تک پرسنل و مدیران یک سازمان. فرهنگ سازمان را نمی‌توان ادعا کرد بلکه در عمل خود را بشکل رفتار متقابل نشان می‌دهد. بار‌ها از پلیس راهور درخواست نمودیم که عبارت استاندارد صدا کردن خودروی متخلف توسط کادر پلیس چیست؟ اگر شما هم پاسخ شنیدید، ما هم دریافت کردیم. اگر شما عبارات استاندارد را در کوچه و خیابان و میدان از پشت بلندگوی خودروی پلیس شنیدید، ما هم قبول می‌کنیم. ناگفته نماند که پلیس راهور در دوره مدیریت سردار هادیانفر بشدت در حال تحول است، قبل از آن را دیگر باید در قالب رنجنامه نوشت. پلیسی که در سال‌های دور (حوالی ۱۳۹۶) روبروی داروخانه شبانه روزی رامین میدان فاطمی، خودروی حامل بیمار و زن و بچه را برای یک میلیون و سیصد هزار تومان جریمه در ساعت ۱۰ شب روانه پارکینگ می‌کند، حداقل از دیدگاه ما پلیس نیست و ملبس به لباس پلیس است (رسانه اجازه بیان عمق کینه و رگبار الفاظ مناسب و لایق این نوع پلیس را نمی‌دهد، خودتان جای نقطه چین را پر کنید. اگر بازرسی هم مدارک خواست با کمال میل در خدمت هستیم). شما فکر می‌کنید، مردم رفتار‌های زشت ماموران پلیس و درگیری‌های ایجاد شده با رانندگان را فراموش می‌کنند؟ از سردار هادیانفر عزیز درباره این رفتار نیروی پلیس، درخواست توضیح داریم.
پولدار شدن پلیس راهنمایی و رانندگی در صورت واریز معوقه بدهی پنج ساله دولت
سهم ۲۰ درصدی پلیس از جرایم رانندگی:

پولدار شدن پلیس راهنمایی و رانندگی در صورت واریز معوقه بدهی پنج ساله دولت

سردار هادیانفر رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مدعی گردیده که حدود ۵ سال است که دولت سهم پلیس راهور را از جرائم رانندگی که ۲۰درصد از کل جرائم است، پرداخت نکرده است. از طرف دیگر، پلیس هیچ درآمد مستقیمی از محل جرایم رانندگی ندارد و هیچ پولی از جرایم رانندگی به ماموران به بهانه اضافه کار و یا حق جریمه داده نمی‌شود.میزان جریمه پیش بینی شده در لایحه بودجه ۱۴۰۱، چهار همت بوده و سه همت هم جرایم معوقه وجود داشته است. سوال ما بر اساس توضیحات سردار کمال هادیانفر این است که با وجود این توضیحات، چرا ماموران محترم راهنمایی و رانندگی بیشتر تمایل به جریمه دارند تا هدایت و راهنمایی متخلفین ؟
ویراژ موتورسیکلت‌­های قانون‌­شکن روی قانون و اعصاب شهروندان
موتورسواران از هفت دولت آزاد!

ویراژ موتورسیکلت‌­های قانون‌­شکن روی قانون و اعصاب شهروندان

برای دلایل قانون‌­شکنی‌­های ریز و درشت موتورسواران، می­‌توان فهرست بلندبالایی تهیه کرد، اما اگر بخواهیم به صورت خلاصه به این سوال جواب بدهیم که چرا شماری از موتورسواران مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت نمی­‌کنند، باید گفت: چون می‌­توانند! از چراغ‌های چشم کور کن گرفته تا حضور در پیاده رو و حرکت در خیابان یک طرفه. از پلاک مخدوش و پوشاندن پلاک (در آینده نزدیک مشکل امنیتی ایجاد می‌کند و آن وقت باید ماست خور بعضی‌ها را گرفت) گرفته تا بوق زدن‌های مکرر پشت خودرو‌ها برای باز کردن راه موتور. از آلایندگی گرفته تا آمار فوتی‌های تصادفات. از وسیله سرقت گرفته تا نداشتن بیمه. از حرکت در آزادراه‌ها و بزرگ راه‌ها گرفته تا تردد در تونل ها. اصلا به کشک و پشم، پلیس راهور. این هم مگر مسئله است که ما به آن فکر کنیم؟!
هشدار پلیس درباره خرید خودرو‌های گذر موقت+ فریب نخورید
تبلیغات خرید و فروش پلاک موقت ها؛

هشدار پلیس درباره خرید خودرو‌های گذر موقت+ فریب نخورید

جانشین رئیس پلیس راهور فراجا در مورد خرید خودرو‌های دارای پلاک گذر موقت هشدار داد و گفت: با وجود اینکه معامله تمامی خودرو‌های گذر موقت در کشور ممنوع است و وجاهت قانونی ندارد، تبلیغات نسبتاً گسترده‌ای از خرید و فروش این خودرو‌ها به خصوص در پایتخت دیده می‌شود.
مخالفت پلیس با تردد اتوبوس‌های پاکستانی در ایام اربعین
به علت فقدان برخورداری از بیمه بین‌المللی ؛

مخالفت پلیس با تردد اتوبوس‌های پاکستانی در ایام اربعین

طبق پیش‌بینی‌ها بیش از چهار میلیون زائر را در مراسم اربعین امسال خواهیم داشت. طبق پیش بینی‌ها بیش از ۹۴ درصد زائران با انتخاب مسیر زمینی با استفاده از حمل و نقل عمومی یا وسائل نقلیه شخصی به سفر عتبات عالیات خواهند رفت.سردار هادیانفر بر ممنوعیت استفاده از اتوبوس‌های پاکستانی تاکید کرد و گفت: این اتوبوس‌ها به دلیل مغایرت شکل فرمان، عدم پیوستن به کنوانسیون‌های راهنمایی و رانندگی و فقدان برخورداری از بیمه بین‌المللی همچنین سطح ایمنی و استاندارد ممنوع است.
راه اندازی سامانه استعلام تصادف خودرو تا دو ماه آینده
کاهش تقلب در خرید و فروش خودرو:

راه اندازی سامانه استعلام تصادف خودرو تا دو ماه آینده

دکان دلال ها و کلاهبرداری های فعال در بازار خودرو که قصد انداختن خودروهای تصادفی به خریداران را دارند، در حال تخته شدن است. ادعا می شود وفق الزام قانون بودجه 1402 ، شناسنامه تصادفات خودرو و تغییر مالکیت ها، در حال دسترسی همگانی است. خریدار مجاز است که از عقبه تصادفات ثبتی خودرو مالکان دست های گذشته ان اطلاع داشته باشد. تحلیل گران پیش بینی می کنند که با این کار ، شاهد کاهش در جرائم و تخلفاتی نظیر سند نمره کردن ، انداختن خودروی تصادفی به اسم خودروی آکبند ، انداختن خودروی اتاق تعویضی بنام خودروی اتاق فابریک کارخانه،تسهیل در خرید و فروش مطمئن خودرو و کاهش غبن در معاملات و مواردی همانند خواهیم بود. از طرف دیگر، بنظر می رسد که این سامانه نتواند درباره واسط هایی که قولنامه ای فعالیت می کنند، خودروهای تصادفی که به بیمه مراجعه نداشته اند و یا دارای تخلف کم اظهاری در بیمه می باشند ، تاریخچه عیوب غیر تصادفی و تعمیراتی خودرو ، اطلاعاتی را به خریداران ، منعکس کند.
۳