قیاس مع الفارق مبلغ جریمه رانندگی در ایران با ۴ کشور غربی بدون درنظرگیری درآمد ماهیانه
جریمه تخلفات رانندگی؛

قیاس مع الفارق مبلغ جریمه رانندگی در ایران با ۴ کشور غربی بدون درنظرگیری درآمد ماهیانه

ضرب المثلی داریم بدین مضمون که خلق را تقلیدشان برباد داد. مبلغ جریمه را در برخی کشورها می بینند بدون اینکه درآمد سرانه را فرد شاغل در ماه را ببینند؟ مبلغ جریمه را می بینند بدون اینکه وضعیت جاده ها و استاندارد خودرو را مشاهده کنند؟ جاده غیر استاندارد، خودروی غیر استاندارد با چپاندن انحصاری در پاچه و پلیسی که دارد دنبال قاتل بروسلی می گردد؟ آیا بهتر نیست بجای تهدید و فشار، ارشاد و فرهنگ سازی را در پیش بگیریم؟
ساخت نسل جدید دوربین پورتال بومی ثبت سرعت
فناوری های نوین در پلیس راهور؛

ساخت نسل جدید دوربین پورتال بومی ثبت سرعت

دوربین ثبت سرعت یکی از محصولات دانش بنیانی‌هاست که توسط فناوران داخلی ساخته شده است. این تجهیزات در مقایسه با نمونه‌های مشابه خارجی برد تصویری و دقت بیشتری دارد و امکان اشتباه را کمتر می‌کند.
خودرو وارداتی از چین،بعلاوه لاستیک و باطری ایرانی ، می شود شلغمی بنام تولید ملی!آقایان وارداتچی، پشت تان به کی گرمه؟
انتقاد تند سردار هادیانفر از خودروسازان:

خودرو وارداتی از چین،بعلاوه لاستیک و باطری ایرانی ، می شود شلغمی بنام تولید ملی!آقایان وارداتچی، پشت تان به کی گرمه؟

چند سالی است در خصوص پلشت بازی و حرکت ضد منافع ملی و تخریبگر صنعت خودروسازی کشور بنام وارداتچی های خودرو و قالب کن ها بنام تولید ملی، هشدار می دهیم. شیوه فعالیت این مافیا را شفاف نموده ایم. اما مشخص نیست چرا اراده ای برای قطع دست های الوده و کثیف وجود ندارد. ای کاش فقط بحث مافیا و واردات بود، کثافت بازی بجایی رسیده که خودروی چینی وارداتی ، حدود دو برابر قیمت همان خودرو در کشورهای همسایه با ما فروخته می شود! کثافت بازی دوم اینکه، پسوند و پیشوند اشتغالزایی، حمایت از صنعت داخلی، خودکفایی ، توسعه سرمایه ملی و غیره را یدک می کشد.مرگ همراه با درد برای خائنین به منافع ملی را آرزو می کنیم.
گزارش بهاری ۱۴۰۲ سردار هادیانفر، درباره وضعیت جرایم و گواهینامه‌ها و عوارض
بعد از ۸ سال شورای عالی ترافیک برگزار شد ؛

گزارش بهاری ۱۴۰۲ سردار هادیانفر، درباره وضعیت جرایم و گواهینامه‌ها و عوارض

سردار سید کمال هادیان فر رییس پلیس راهور کشور در نشست خبری اظهار داشت: ۵۰ میلیون گواهینامه در کشور داریم و با واردات خودرو در ۶ ماهه ابتدای سالجاری به مرز ۴۰ میلیون خودرو می‌رسیم که تقریبا هر ۲ نفر یک خودرو می‌شود که بر اساس آمار‌های جهانی قابل توجه است.سردار هادیان فر افزود: در سال گذشته هر ساعت ۱.۹ نفر در جاده‌ها کشته و مجروح داشتیم که متاسفانه در سالجاری به ۲.۳ نفر رسیده است.
رشد ۱۶ درصدی تلفات تصادفات در سال ۱۴۰۱
آمار سازمان پزشکی قانونی کشور:

رشد ۱۶ درصدی تلفات تصادفات در سال ۱۴۰۱

آمار تلفات حوادث رانندگی در سال گذشته (۱۴۰۱)، ۱۹ هزار و ۴۹۰ نفر گزارش شده، این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل که آمار تلفات ۱۶ هزار و ۷۷۸ نفر بود، ۱۶.۲ درصد بیشتر شده است.
آقای پلیس راهور، ۸۰-۱۰۰ هزار جریمه با نرخ فعلی، برای حقوق دوستان کافی است، به استاندارد جاده و خودرو گیر بدهید
پیشنهاد پلیس برای افزایش رقم جرائم رانندگی؛

آقای پلیس راهور، ۸۰-۱۰۰ هزار جریمه با نرخ فعلی، برای حقوق دوستان کافی است، به استاندارد جاده و خودرو گیر بدهید

پلیس راهور در برداشتی نسیتا اشتباه، افزایش جرایم را عاملی بازدارنده تصور می‌کند. در حالی که مردم نای نفس کشیدن هم ندارند. سوال اینجاست که اگر نیت پلیس محترم راهور خیر است، چرا به استاندارد خودرو و کیفیت جاده‌ها گیر نمی‌دهد؟ یک سوم از علل تصادفات رانندگان هستند. کیفیت خودرو‌ها و وضعیت جاده‌ها را چرا فراموش کرده اید. فکر می‌کردیم در چند سال اخیر، با پلیس راهور نسبتا معقولی مواجه هستیم، اما با این شواهد گویا باید در قضاوت تجدید نظر کرد.
اعلام سهم پراید و پژو از تصادفات مرگبار نوروز ۱۴۰۲ و ثبت ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار جریمه در طرح نوروزی
جانشین رئیس پلیس راهور فراجا اعلام کرد:

اعلام سهم پراید و پژو از تصادفات مرگبار نوروز ۱۴۰۲ و ثبت ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار جریمه در طرح نوروزی

سردار سید تیمور حسینی جانشین رئیس پلیس راهور فراجا اعلام کرد که ۵۱ درصد خودرو‌ها در تصادفات فوتی نوروز ۱۴۰۲ از نوع پراید و پژو بوده است. متاسفانه در این مدت ۸۷۱ تن نیز جان خود را از دست دادند که ۲۸ درصد از این افراد زیر ۱۸ سال، سه درصد عابرین پیاده، ۱۰ درصد موتورسواران و ۳۳ درصد رانندگان وسایل نقلیه بوده‌اند.
جان‌هایی که جاده گرفت: ننگ خودروساز ، جاده غیر استاندارد، سرخوشی و بی احتیاطی رانندگان یا قسمت و حادثه؟
گزارشی شش ساله از آمار و دلایل تصادفات نوروزی؛

جان‌هایی که جاده گرفت: ننگ خودروساز ، جاده غیر استاندارد، سرخوشی و بی احتیاطی رانندگان یا قسمت و حادثه؟

هر ساله با آمار بالایی از تصادفات جاده ای در ایام نوروز مواجه هستیم. شاید به نظر برسید که افزایش باز ترافیکی و عجله افراد در رانندگی باعث این حجم مرگ و میر است. اما واقعیت چیز دیگری است. خودروهای مچاله شده در تصادفات و برخی بی شرف بازی های موجود در خودرو سازهای داخلی ، سکوت احمقانه و مرگ بار سازمان مثلا استاندارد در برابر حلبی سازها و قصور، اهمال و تقصیر مسلم مدیران سازمان استاتدارد در ادوار( الزاما نیازمند ورود دادستان و اعلام جرم است)، دست روی دست گذاشتن پلیس فراجا و تداوم پلاک گذاری خودروهای کم کیفیت ، جاده های مرگ با مسئله آسفالت و ضعف علایم و کمبود روشنایی و رانندگانی که بدلیل فشارهای عدیده و عجله ، دچار انواع بی احتیاطی ها می شوند،دست به دست هم داده و تراژدی تصادفات نوروزی بالا را در کشور رقم می زند. گویا اصلا برای کشور، آمار 17 هزار کشته سالیانه در تصادفات دود 40 هزار معلول و هزیته های ارده ، هیچ معنایی ندارد. گویا قصد برخورد با مدیرنماها و مترسک های اداری و کت و شلوار پوش های 8 صبح-4 بعد الظهر وجود ندارد. بلند بگویید و بگوییم زنده باد فساد.
جاده‌های مرگ ایران کدامند؟
کدام عوامل در تصادفات جاده ای موثرند؟

جاده‌های مرگ ایران کدامند؟

براساس آمار‌های رسمی اعلام شده در ۴ روز نخست امسال شدیدترین تصادفات در استان‌های فارس، کرمان، خراسان شمالی و سیستان و بلوچستان به وقوع پیوسته است.
ادعای پلیس راهور به استفاده از پهپاد در کنترل جاده ها؟ آرزو یا ویترین نمایشی؟
استقرار پهپادهاى نوروزى پلیس در جاده‌ها؛

ادعای پلیس راهور به استفاده از پهپاد در کنترل جاده ها؟ آرزو یا ویترین نمایشی؟

آشنایی با الفبای پهپاد، شما را به دو نمونه عمود پرواز و نیازمند پرتابگر (دستی یا خودرویی) می‌رساند. پهپاد‌های غیر نظامی حدودا یک تا یک و نیم ساعت توان پرواز داشته و قیمت بالایی نیز به جهت نصب تجهییزات جانبی (نظیر دوربین فیلمبرداری و عکسبرداری، تجهیزات مخابره آنلاین داده‌ها و ...) دارند. حال، پلیس راهور ادعای استفاده از این پهپاد‌ها در کنترل جاده‌ای را دارد. سردار هادیانفر عزیز، داستان کنترل سرعت بین دو دوربین را تکرار نکنید لطفا. تجهییزات نمایشی و ویترینی به درد پلیس نمی‌خورد اخوی. تجربه شکست خورده و ویترینی سازمان محیط زیست در خرید پهپاد را مطالعه کنید، حرف‌های زیادی را آموختن دارد. ضمنا مناطق پرواز ممنوع و محدودیت دالان‌های پروازی هم پیشکش. پیشاپیش برای تمامی زحمات شما و همکاران در سال ۱۴۰۱ تشکر نموده و قدردادن خستگی‌های فرودین ۱۴۰۲ همکاران محترم هستیم.
۴