آماده پاسخگویی درباره نحوه پرداخت‌های حوزه جوانان هستیم
تندگویان:

آماده پاسخگویی درباره نحوه پرداخت‌های حوزه جوانان هستیم

معاون امور جوانان وزیر ورزش و جوانان گفت: سازمان بازرسی کل کشور و دیوان محاسبات ناظر فعالیت ما هستند از طرفی در سامانه شفافیت پرداخت که بر سایت وزارتخانه قرار دارد، نه تنها سمن‌ها و نهاد‌های نظارتی بلکه مردم نیز می‌توانند تمام پرداخت‌ها را به تفکیک استان‌ها و تشکلات مشاهده کنند تا متوجه شوند هر سمن، در چه استانی، برای چه طرحی و چه مبلغی را دریافت کرده است. ما کاملا آماده پاسخگویی درباره نحوه پرداخت‌های حوزه جوانان هستیم.
معضل جدید مهاجرت از مناطق پایین شهر به بالای شهر/ تهران ابرشهری بدون زیرساخت
معاون امور جوانان وزیر ورزش و جوانان خبر داد:

معضل جدید مهاجرت از مناطق پایین شهر به بالای شهر/ تهران ابرشهری بدون زیرساخت

محمدمهدی تندگویان گفت: با همکاری بانک رسالت و صندوق کارآفرینی امید سال ۱۳۹۹ حدود ۱۲ هزار اشتغال برای جوانان ایجاد کردیم که تاثیر بسیار مهمی در جلوگیری از مهاجرت از روستا به شهر‌ها از جمله تهران داشته است.
چطور با پرخاشگری نوجوانان برخورد کنیم؟
چند توصیه به والدین!

چطور با پرخاشگری نوجوانان برخورد کنیم؟

شاید نتوان احساس خشم را حذف کرد، اما می‌توان روش‌های صحیح کنترل و ابراز آن را آموخت. در این میان روش‌های زیادی برای بروز پرخاشگری وجود دارد و بسیاری از آن‌ها با مکانیسم‌های مقابله‌ای هر فرد مرتبط هستند. در این مجال، در مورد پرخاشگری صحبت خواهیم کرد، با تمرکز بر دوره نوجوانی به عنوان دوره‌ای بحرانی که در آن افراد شخصیت خود را رشد می‌دهند و عادات خاصی را کسب می‌کنند.
توجه به جوانان فقط به هفته جوان منتهی نشود
دبیرکل مجمع ملی تشکل‌های جوانان:

توجه به جوانان فقط به هفته جوان منتهی نشود

راشد پرستار گفت: انتظار داریم توجه به جوانان فقط به هفته جوان منتهی نشود و مسئولین اجرایی استانی و کشور در مقام اعتماد عملی به جوانان برآیند.
بحران اقتصادی دهه شصتی‌ها برای دهه هشتادی‌ها بیشتر می‌شود
محمد مهدی تندگویان:

بحران اقتصادی دهه شصتی‌ها برای دهه هشتادی‌ها بیشتر می‌شود

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: عدم نظارت جامعی که بتواند در توزیع اعتبارات دخالت سریع و مستقیمی داشته باشد و از هدر رفت منابع جلوگیری کند، منجر به شکست در بحث اقتصاد می‌شود؛ به طوری که بحران اقتصادی دهه شصتی‌ها برای دهه هفتادی‌ها و هشتادی‌ها بسیار بیشتر می‌شود.
چالش حکمرانی بر نسل دهه ۸۰ و ۹۰ کشور
نسل نو؛

چالش حکمرانی بر نسل دهه ۸۰ و ۹۰ کشور

سر در لاک خود فرو برده ایم و تصورات سنتی و بعضا ناکارآمد قبلی را برای حکمرانی بر دهه ۸۰ و ۹۰‌ها کافی و وافی می‌دانیم. غافل از اینکه با نسلی خاص و تقریبا چارچوب شکن مواجه هستیم. نسلی که می‌تواند ضمن فرصت بودگی برای جمهوری اسلامی ایران، تهدید کننده امنیت ملی هم باشند. بر این قاعده، کجای کار قرار گرفته ایم!
۵