پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۳۷۶۷
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲
حسینعلی امیری می‌گوید: لایحه بودجه‌ای که تنظیم و تحویل مجلس شد برآیند نظرات دولت است و تحقق وعده‌های رئیس‌جمهور به مردم در انتخابات اردیبهشت ماه، با احکام قانونی مورد نیاز امکان‌پذیر است.

شعارسال : حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور، درباره لایحه تغییر ساختار دولت اظهار داشت: این لایحه را با دوفوریت تقدیم مجلس کردیم هرچند علاقه‌مند بودیم که دولت دوازدهم با ساختار جدید تشکیل شود اما این کار انجام نشد و با یک‌فوریت در حال بررسی است و دولت هنوز هم از آن لایحه دفاع و پیگیری می‌کند.

وی درباره تغییر در ساختار لایحه بودجه دولت بر اثر اعتراضات اقتصادی اخیر، گفت: لایحه بودجه براساس یک کار کارشناسی چندین ماهه در سازمان برنامه بودجه و دولت انجام گرفته و دولت برای اجرای برنامه‌های رئیس‌جمهور که مردم به آن رأی دادند، نیاز است که احکام قانونی داشته و دارد. لایحه بودجه‌ای که تنظیم و تحویل مجلس شد برآیند نظرات دولت است و تحقق وعده‌های رئیس جمهور به مردم در انتخابات اردیبهشت ماه، با احکام قانونی مورد نیاز امکان‌پذیر است.

امیری خاطرنشان کرد: ما بسیار امیدواریم که مجلس شورای اسلامی لایحه بودجه را تصویب کند و 11 برنامه مهم از جمله رفع فقر مطلق و ایجاد اشتغال، محیط‌زیست و مسائلی از این دست در این برنامه دیده شده است. لایحه بودجه در همه جای دنیا مهم‌ترین برنامه یک‌ساله دولت است و ما امیدواریم نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی به این لایحه بودجه رأی دهند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار: 21 دی 1396، کدخبر: 1624685، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
0
0
وعده های انتخاباتی آقای روحانی فقط درباره اقتصاد نبود ، هیچ کدوم از این ها تا حالا عملیاتی نشده
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۶
0
0
رفع حصر دیگه چه بودجه ای می خواست؟
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
0
0
واقعا امیدوارم که این اقای روحانی بتونه یه سری از وعده های خودشو به سرانجام برسونه
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
0
0
وعده های پوچ و توخالی و دروغ
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
0
0
نه تنها به وعده هاش عمل نکرده برعکسشم شده
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
0
0
امیدواریم همینطور باشد که ایشان گفته اند ؛ تا به الان هیچ چیز مثبتی را از ایشان ندیده ایم
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین