پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۶۶۳۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰
نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: جمهوری اسلامی ایران با همه هزینه ها، دشواری ها و دشمنی ها پرچم دار حمایت از مستضعفان و مظلومان است.

شعار سال: آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در خطبه های نماز جمعه این هفته بندرعباس اظهار کرد: با حمایت های جمهوری اسلامی، غزه در نبرد با اسرائیل غاصب به برتری رسید و امروز هم نظام اسلامی ما از مردم مظلوم یمن حمایت می کند.

وی ادامه داد: آیا حاکمان سعودی و برخی شیخ نشینان منطقه که دست به جنایت علیه مردم مظلوم می زنند، حامی مظلومان هستند؟

وی به دستگیری 500 نفر از شاهزادگان سعوی توسط فرزند پادشاه عربستان اشاره کرد و افزود: این اقدام ها انسان را به یاد شاه ایران می اندازد که با دستگیری نزدیکان خود سعی داشت مردم را آرام کند، اما نتیجه ای نگرفت.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان ابراز امیدواری کرد: همان گونه که شاه ایران از سیاست خود نتوانست نتیجه ای بگیرد و سرنگون شد آل سعود هم سرنگون شود.

نعیم آبادی به جنایت های خاندان سعودی در یمن اشاره کرد و افزود: یک میلیون کودک یمنی به علت نبود غذا در معرض گرسنگی قرار دارند ولی آیا یک عالم وهابی در برابر این ظلم ها و جنایت ها موضع گیری کرده است؟

وی بیان کرد: صدای سازمان ملل در مقابل جنایت های آل سعود در یمن بلند شد ولی آمریکا به جای فشار آوردن به آل سعود سلاح و تجهیزات به آن می فروشد و ترامپ در برابر دریافت رشوه از شاه عربستان به رقص عربی پرداخت.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود به روز جهانی علم در خدمت صلح پرداخت و گفت: علم بدون معنویت و با زیربنای مادی نمی تواند در خدمت صلح باشد.

آیت الله نعیم آبادی اضافه کرد: انسان هایی که تنها اندیشه آنان کسب رفاه و ثروت بیشتر برای خویش است و اصالت را به پول می دهند و چیزهای دیگر را باور ندارند چگونه می توانند به صلح خدمت کنند.

امام جمعه بندرعباس افزود: علم تمدن غربی در خدمت توسعه استثمار است و تنها زبان پول و زور را می شناسد و اگر ایران اسلامی زور و قدرت نداشت، خاک کشور توسط آمریکا به توبره کشیده می شد.

آیت الله نعیم آبادی بیان کرد: غربی ها دروغ می گویند و با وجود اینکه جهان را به نابودی کشانده اند روزی را به عنوان علم در خدمت به صلح و توسعه نامگذاری کرده اند.

وی یاد آور شد: برای قرار گرفتن علم در خدمت صلح و توسعه جهانیان باید معنویت را احیا و تقویت کنند و به هر میزان معنویت تقویت شود علم در خدمت صلح قرار می گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به روز کتاب و کتابدار پرداخت و گفت: کتاب مناسب می تواند انسان را احیا کند و موجب رشد و تعالی وی شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری جمهوری اسلامی ، تاریخ انتشار 19آبان96، کدمطلب:82725388، www.irna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Switzerland
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۷
0
0
جمهوری اسلامی برای حمایت از محرومین واقعا در تاریخ تموم تلاش خودشو کرده اما بحثی که الان در میونه اینه که ما هنوز داخل کشور خودمون محروم داریم
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین