پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۶۹
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳
در این بین برخی گمانه زنی های مسئولان در پیشگویی اقدامات استانداری نیز به نوعی آتش بیار معرکه شده است و این روند تا جایی ادامه داشته است که برخی توهین ها نیز به نماینده عالی دولت در استان روا داشته شد.
شعار سال: موضوع تعیین یک منطقه در مازندران برای تاسیس منطقه آزاد تجاری صنعتی در ماه های گذشته هرچند از به دلیل توسعه منطقه ای از مازندران موجب خوشحالی شده است اما این شادی پیش از موعد با برخی اقدامات معدودی از مسئولان استان به سردی گرائیده است.

پس از اینکه مسئولان دولتی و غیر دولتی بندر امیرآباد بهشهر و بندر نیمه نظامی نوشهر تلاشهایی را برای به کرسی نشاندن خواسته خود آغاز و پیگیری کرده بودند در روزهای گذشته به یکباره نام شهرهایی مانند فریدونکنار و چپکرود جویبار نیز از میدان رقابت کاذب سر در آورد.
در این بین برخی گمانه زنی های مسئولان در پیشگویی اقدامات استانداری نیز به نوعی آتش بیار معرکه شده است و این روند تا جایی ادامه داشته است که برخی توهین ها نیز به نماینده عالی دولت در استان داشته شد اما اقدام استاندار مازندران در این زمینه درخواست سه نقطه از مازندران شامل نوشهر در غرب، بابلسر در مرکز و امیرآباد بهشهر در شرق به عنوان مناطق آزاد با توجه به ویژگی های خاص این مناطق بوده است.
اخیرا نیز نامه ای از استانداری مازندران با امضای ربیع فلاح به ترکان مشاور رئیس جمهور و رئیس سازمان مناطق آزاد تجاری و صنعتی ارسال شده است که در آن مشی معتدل استاندار به خوبی دیده میشود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وبسایت تابناک ، تاریخ انتشار 8 مهر 1394،کد مطلب ۱۰۳۹۳۱ www.tabnak.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین