پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۸۹۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲
استاندار مرکزی گفت: قدم های دولت برای رفاه حال مردم بلندتر شده و مشکلات یکی پس از دیگری در حال رفع شدن است.

شعارسال: استاندار مرکزی گفت: قدم های دولت برای رفاه حال مردم بلندتر شده و مشکلات یکی پس از دیگری در حال رفع شدن است.

سید علی آقازاده شامگاه سه شنبه در جریان سفر به شهرستان فراهان در جمع اصحاب رسانه افزود: توفیق دولت در بخش های مختلف از جمله شرکت های دانش بنیان هویداست و این مهم روز به روز افزایش می یابد.

وی بیان کرد: حمایت از سرمایه گذران و رفع موانع پیش روی آنان به عنوان برنامه جدی در استان ترسیم شده و حلقه مدیریتی در این خطه مسایل سرمایه گذاران را با جدیت پی می گیرند.

استاندار مرکزی ادامه داد: خیز خیران و مشارکت مردمی در پیشبرد امور نیز برای حمایت و گره گشایی از مشکلات جامعه بیشتر شده است.

آقا زاده تصریح کرد: اگر حمایت خیران در بسیاری از طرح ها نباشد، تحقق بخشی ازاقدامات ممکن نخواهد بود.

وی گفت: در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، 38 طرح با اعتباری بالغ بر 80 میلیارد ریال در شهرستان کمیجان و 33 طرح با اعتباری بالغ بر 330 میلیارد ریال در شهرستان فراهان در حال بهره برداری است.

وی اظهار کرد: با افتتاح این طرح ها در شهرستان کمیجان زمینه اشتغال 113 نفر و در فراهان اشتغالزایی برای 100 نفر ایجاد می شود.

استاندار مرکزی افزود: تمهیدات ویژه ای برای حفظ صنایع دستی شهرستان کمیجان اندیشیده شده و تقویت و احیای داشته های فرهنگی این منطقه و سایر نقاط استان مرکزی با جدیت دنبال می شود.

استاندار مرکزی در ششمین روز از دهه فجر با حضور در گلزار شهدای میلاجرد، کمیجان و خنجین به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردو با چند خانواده معظم شهید دیدار داشت.

پنج طرح اقتصادی در شهرستان کمیجان شامل دکل مخابراتی همراه اول (سایت بی تی اس) شهر میلاجرد، چاه آب شرب میلاجرد، روکش آسفالت محور کمیجان - قهاوند، کارخانه سیما طب مهر ایرانیان شهرک صنعتی کمیجان و دکل مخابراتی همراه اول شهر کمیجان از جمله طرح های بهره برداری شده در روز جاری است.

همچنین در سفر استاندار مرکزی به فراهان چهار طرح بهداشتی و عمرانی شامل پانسیون پزشکان فرمهین، بخش دیالیز بیمارستان فراهان، یک کارگاه تولیدی کفش روستایی و مرکز رشد کارآفرینی روستای مجد آباد کهنه به بهره برداری رسید.

کمیجان از توابع استان مرکزی است که در ۹۶ کیلومتری شهر اراک واقع شده و دارای بیش از ۴۰ هزار نفر جمعیت است.

فراهان از شهرستان های 12گانه استان مرکزی به دیار فرهیختگان شهرت دارد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 18 بهمن 1396، کدخبر: 82822681، www.irna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
جندالله
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
0
0
کشور ما از لحاظ ثروت بسیار غنی هست و اگه مدیران جهادی عمل کنن هیچ دشمنی نمیتونه در وضعیت رفاهی و اقتصادی مردم تاثیر بذاره
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین