پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۲۱۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۶
در اتفاقی نادر آموزش و پرورش شهرستان پلدختر دو رئیس دارد و هیچکدام هم حاضر به ترک سمت خود نیستند!

شعار سال: در ادامه عزل و نصب مدیران آموزش و پرورش‌ در شهرهای لرستان، مدیر آموزش و پرورش پلدختر در روز دوشنبه 30 بهمن ماه جاری برکنار و مدیر جدید معرفی شد اما مدیر قبلی بنا به دلایلی حاضر به ترک سمت خود نیست و مدیر جدید هم برای پست خود آمده است!

معارفه مدیر جدید آموزش وپرورش در حالی در سکوت کامل خبری و بدون حضور امام جمعه و فرماندار پلدختر با حضور سرپرست معاونت آموزش و پرورش لرستان برگزار شد که رضا شاهمرادی تودیع و عزت الله بیرانوند معارفه شد که این تودیع و معارفه در همان ساعات اولیه مورد انتقاد فرماندار پلدختر قرار گرفت و او این معارفه را فاقد وجاهت قانونی عنوان کرد.

حالا این دو مدیر آموزش و پرورش یکی ابلاغ تازه از خدانظر دریکوند مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان و دیگری حمایت دستیاری فرماندار پلدختر را دارد و امروز هر دو مدیر در اتاق مدیریت آموزش و پرورش پلدختر حضور پیدا کردند.

مدیر قبلی کلیدهای اتاق را با خود برد

رضا شاهمرادی رئیس آموزش و پرورش پلدختر اظهار داشت: من از وزارت آموزش وپرورش، استانداری، فرمانداری پلدختر و حراست اداره کل آموزش و پرورش به عنوان مدیر آموزش وپرورش پلدختر ابقا شده و طبق حکمی که در دست دارم در محل کار خود حاضر شده‌ام و آقای بیرانوند هم از مدیر کل آموزش وپرورش لرستان حکم گرفته و طبق آن حکم در آموزش و پرورش حضور دارد.

وی افزود: درحال حاضر هردو در محل آموزش و پرورش حضور داریم تا ظهر تکلیف مشخص می‌شود که چه کسی بماند وچه کسی برود!

عزت الله بیرانوند رئیس جدید آموزش وپرورش پلدختر در گفت‌و گو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: ابلاغ من از 30 بهمن ماه از مدیر کل آموزش و پرورش لرستان به عنوان ریاست آموزش وپرورش پلدختر صادر شده ودر همان روز ساعت یک بعد از ظهر مراسم معارفه در محل آموزش وپرورش پلدختر برگزار شد ولی مدیر قبلی کلیدها را به من نداد و گفت کلیدهای اتاق ریاست و وسایل را فردا برای شما می‌آورم ولی آن ها را به من تحویل نداد و از 30 بهمن ماه تا امروز کلیدهای اتاق ریاست دست ایشان است.

مدیر جدید بلاتکلیف

وی افزود: من امروز به محل کار خود مراجعه کرده ولی اتاق ریاست بسته وکلیدهای آن در دست مدیر قبلی است و من الان که ساعت 10.45 دقیقه است در اتاق حراست نشسته‌ام مدیر قبلی هم آمد و اتاق را باز کرد و گفت که حکم من به مدیر آموزش و پرورش پلدختر ابقا شدم و در محل کار حضور پیدا کرده‌ام که من به او گفتم باید حراست یا مدیر کل حکم را ابقا کنند و به همین دلیل اتاق ریاست را بسته و در حال حاضر هر دو در آموزش وپرورش هستیم.

رئیس جدید آموزش وپرورش پلدختر عنوان کرد: من ابلاغ دارم کلید ندارم و او کلید دارد و ابلاغ ندارد! در حال حاضر بلا تکلیف مانده‌ام مراجع قانونی در حال رایزنی درباره این موضوع هستند ولی رئیس قبلی تمرد می‌کند و کلیدها اتاق ریاست را تحویل نمی‌دهد واز روز معارفه تا امروز کلیدهای اتاق ریاست دست ایشان است.

وی بیان کرد: من به دنبال پست و مقام نیستم و براساس اعتمادی که مدیر کل به من داشته و بخاطر دانش آموزان پلدختر به اینجا آمده و تابع قانون بوده وهرچه مراجع قانونی اعلام کنند با دیده منت می پذیرم چه مدیر باشم و چه نباشم مهم نیست هدف من خدمت رسانی به مردم است به قول شهید بزرگوار بهشتی ما شیفتگان خدمت هستیم نه تشنگان قدرت !

معارفه رئیس جدید قابل قبول نیست

بیرانوند تصریح کرد: رئیس قبلی اصرار دارد که منتظر فکس ابقای خودش است ولی معلوم نیست از کجا فکس می‌خواهد بیاید و چه مرجع قانونی می‌خواهد حکم و ابلاغ من به عنوان رئیس آموزش و پرورش را مستقیم لغو کند.

فرماندار پلدختر نیز پیش از این در مورد این اتفاق اظهار داست: معارفه رئیس جدید آموزش و پرورش شهرستان پلدختر بدون هماهنگی با فرمانداری بوده و قانونی نیست؛ بر اساس قانون همه عزل و نصب‌ها در یک شهرستان باید با هماهنگی فرماندار باشد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 2 اسفند 96، کد مطلب: 1662648، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
0
0
یعنی چی؟
این دیگ واقعا نادره
خوب پس نظارت چی میشه؟مگه اصن فرماندار حق داره تو کار اموزش و پروروش دخالت کنه؟
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین