پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۷۰۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۳:۰۷
مدیرعامل مرکز معاینه فنی شهرداری تهران از همشهریان خواست قبل از مراجعه به مراکز معاینه فنی با ارسال عدد "یک" به سامانه ۲۰۰۰۱۱۲ از مدت انتظار مطلع شوند.

شعارسال: دکتر نواب حسینی منش، با بیان این که روز(یکشنبه) حدود ۸۰۰۰ خودرو به مراکز معاینه فنی شهر تهران مراجعه کرده‌اند، اظهار کرد: امسال رکورد مراجعه به مراکز معاینه فنی شکسته شده است و یک میلیون و ۵۰۰ هزار خودرو که حدود ۵۰ درصد خودروهای مشمول معاینه فنی پایتخت می‌شوند به مراکز معاینه فنی مراجعه کرده‌اند.

وی با بیان این که در حال‌ حاضر با مراجعه زیاد خودروها به مراکز معاینه فنی مواجه هستیم، خاطر نشان کرد: افراد می‌توانند قبل از مراجعه به مراکز معاینه فنی با ارسال عدد یک به سامانه ۲۰۰۰۱۱۲ مدت انتظار مراکز معاینه فنی را در نظر گرفته است و مطابق صف انتظار به مراکز مراجعه کنند.

وی با اشاره به این که مرکز "الغدیر" فردا (سه‌شنبه) تا ساعت ۱۲ پاسخگوی مراجعان است، گفت‌: سه مرکز آبشناسان، خاوران و امام رضا (ع) از دوم فروردین ماه از ساعت ۰۷:۰۰ تا ۱۶ آماده پاسخگویی به مراجعان هستند و از پنجم فروردین ماه نیز تمامی مراکز معاینه فنی فعال هستند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 28اسفند1396 ، کدخبر: 96122815331: www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
0
0
واقعا امار خودرو داره تو ایران روز به روز میره و بالا براش هیچ چاره اندیشیده نمیشه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین