پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۷۱۲۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵
رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به برنامه‌های حج تمتع ۹۷ گفت: جلسات آموزشی کاروان‌ها بلافاصله بعد از ایام تعطیلات عید نوروز آغاز شود.

شعارسال:رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به برنامه‌های حج تمتع ۹۷ گفت: جلسات آموزشی کاروان‌ها بلافاصله بعد از ایام تعطیلات عید نوروز آغاز شود.

حمید محمدی امروز در آخرین جلسه شورای معاونان و مدیران سازمان حج و زیارت با مرور اقدامات این سازمان در سال ۹۶، گفت: برگزاری موفقیت آمیز حج تمتع در سال ۹۶ بعد از یک دوره توقف اعزام زائران ایرانی به حج و رضایتمندی زائران در حج گذشته دستاورد ارزشمندی برای سازمان حج و زیارت بود که با لطف خدا و تلاش خالصانه همه همکاران و دستگاه‌های کشور محقق شد.

وی با بیان اینکه تاکنون قریب به ۷۱ هزار نفر در کاروان‌های حج ثبت‌نام کرده‌اند، تاکید کرد: جلسات آموزشی کاروان‌ها بلافاصله بعد از ایام تعطیلات عید نوروز آغاز شود.

رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه یکی از امتیازات مذاکرات حج تمتع سال ۹۷ در خصوص امکان ارسال اقلام تدارکاتی حج از ایران به عربستان بوده است، خاطر نشان کرد: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری، تلاش می‌شود تا تامین اقلام تدارکاتی از ایران برای حج به حداکثر ممکن برسد.

اکبر رضایی؛ معاون امور حج و زیارت سازمان حج و زیارت نیز در این جلسه گزارشی از ثبت‌نام کاروان‌های حج ارائه کرد و گفت: با توجه به تکمیل ظرفیت کاروان‌های حج در برخی استان‌های کشور، دفاتر حج و زیارت استان‌ها اقدام به ثبت نام از زائران در قالب لیست انتظار می‌کنند.

در ادامه این جلسه طاهر درودی؛ مشاور رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت از آغاز فرآیند معاینات پزشکی زائران در هفته جاری خبر داد و گفت: پزشکان از امروز می‌توانند اطلاعات زائران را در سیستم پزشکی حج ثبت کنند.

وی در خصوص انجام معاینات پزشکی حجاج در ایام تعطیلات عید نوروز توضیح داد: در صورت هماهنگی مدیران کاروان با پزشکان زائران در ایام عید نیز می‌توانند معاینات پزشکی خود را دنبال کنند.

مشاور رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت همچنین اظهار داشت: تا کنون یک هزار و ۴۵۰ زائر بالای ۸۰ سال در کاروان‌ها ثبت نام کرده‌اند.

در جلسه شورای معاونان و مدیران سازمان حج و زیارت عنوان شد که ثبت نام الکترونیکی در کاروان‌های حج، کاهش چشمگیری در مراجعه زائران به شعب بانک‌ها داشته و رضایتمندی متقاضیان را در پی داشته است.

شعارسال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار28 اسفند96،کدخبر: 674243، www.snn.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۹
0
0
حج زمانی ارزش دارد که دولت عربستان ضمانت حفظ جان و مال و سلامت زائران را کند وگرنه فایده ای برای کشور ندارد
ا.ح75
ناشناس
Germany
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۱
0
0
نمیدونم چرا انقدر تاکید بر فرستادن حجاج هست وقتی که برخورد مناسبی با حجاج ایرانی نمیشه؟
س.د۷۶
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۳
0
0
حج به معنی از بین رفتن سرمایه های داخل در کشوری است که سرمایه های ایران در منطقه رو تهدید میکنه
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین