پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۱۷۱۵۷
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴
رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: تمام درخواست‌های وام ودیعه مسکن متاهلی تاکنون پرداخت شده و اگر دانشجویی نتوانسته این وام را دریافت کند مشکل از ثبت درخواست توسط دانشگاه است.

شعار سال: ذوالفقار یزدان مهر، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در خصوص پرداخت وام ودیعه مسکن نیز گفت: در سال ۹۵ ودیعه مسکن دو برابر شد که در دانشگاه‌های تهران از هفت میلیون به پانزده میلیون تومان، در کلان شهر‌ها از شش میلیون به دوازده میلیون و در سایر شهر‌ها نیز از چهار و نیم میلیون تومان به نه میلیون تومان افزایش یافت.

وی در خصوص ارتباط دانشجویان یزد در خصوص عدم پرداخت ودیعه مسکن به متاهلی گفت: تمام درخواست‌های وام ودیعه مسکن متاهلی تاکنون پرداخت شده و اگر دانشجویی نتوانسته این وام را دریافت کند مشکل از ثبت درخواست توسط دانشگاه است چرا که در ماه گذشته شکایت‌هایی در این خصوص داشتیم که مشخص شد دانشگاه درخواست دانشجویان را ثبت نکرده است.

یزدان مهر یادآور شد: براساس پیگیری‌هایی که ما داشتیم هیچ دانشجویی نبوده که درخواست وام ودیعه مسکن داده باشد دانشگاه تایید کرده، اما صندوق رفاه پرداخت نکرده باشد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ 27 اسفند 96، کد مطلب: 673992: www.snn.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین