پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۷۱۶۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹
معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی با اشاره به اینکه کاخ مروارید باید به موزه تبدیل شود، بر لزوم تخصیص اعتبار برای بازسازی این اثر تاریخی تأکید کرد.

شعار سال: علی‌اصغر مونسان عصر یکشنبه در حاشیه بازدید از کاخ مروارید در جمع خبرنگاران حاضر شد و با بیان اینکه برگزاری جشنواره‌ها و معرفی البرز یکی از اقداماتی است که می‌توان با آن گردشگران را جذب این استان کرد، عنوان کرد: باید بیشتر تلاش کنیم تا بتوانیم استان البرز را در سطح کشور معرفی کنیم.

مونسان بابیان اینکه تا پیش‌ازاین تصور می‌کردیم که البرز بیش از اینکه استانی با تِم گردشگری باشد، استانی صنعتی است، خاطرنشان کرد: امروز برایمان اثبات شد که استان البرز پر از جاذبه‌های گردشگری و دیدنی است.

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی بابیان اینکه باید برای بازدید کامل از مکان‌های تاریخی و گردشگری استان البرز زمانی مفصل گذاشت، تصریح کرد: استان البرز ظرفیت این را دارد که به قطبی گردشگری تبدیل شود.

وی در بخش دیگری بابیان اینکه باید کاخ مروارید به موزه تبدیل شود، تأکید کرد: از رئیس سازمان برنامه‌وبودجه می‌خواهیم که برای بازدید از کاخ مروارید به استان البرز سفر کنند.

وی ماحصل بازدید رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور از کاخ مروارید را تخصیص اعتباری برای ترمیم آن اعلام کرد و گفت: سازمان میراث فرهنگی تمام تلاش خود را برای ترمیم این کاخ انجام می‌دهد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 27 اسفند 96، کدمطلب:4255058، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۱
0
0
ای کاش که در زمینه های گردشگری با توه به ظرفیت های موجود زودتر رونق رو به این صنعت برگردونیم
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین