پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۷۱۷۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷
‌استاندار خراسان شمالی در آخرین نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در سال جاری تاکید کرد: یکی از سیاست های استان در حوزه مبارزه با مواد مخدر برخورد شیوع با عاملان شیوع و توزیع مواد مخدر در چارچوب قوانین و مقررات است.

شعار سال: استاندار خراسان شمالی در آخرین نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در سال جاری تاکید کرد: یکی از سیاست های استان در حوزه مبارزه با مواد مخدر برخورد شیوع با عاملان شیوع و توزیع مواد مخدر در چارچوب قوانین و مقررات است.

محمدرضا صالحی در این نشست اظهار داشت: مواد مخدر جوانان و آینده سازان این مرز و بوم را تباه می کند بنابراین باید برخوردها با افرادی که نقشی در شیوع مواد مخدر دارند، شدید و قاطعانه باشد.

وی افزود: طرح مهلت صد روزه به کارکنان معتاد ادارات یکی از طرح های موفق استان در سال جاری بود که نتایج خوبی را به دنبال داشت و توانست به عنوان الگویی موفق به دیگر استان‌ها معرفی شود.

وی با تاکید بر این که مهلتی دوباره برای کارکنان معتاد نخواهیم داشت، تصریح کرد: اگر کارکنان معتاد خود به مراکز ترک اعتیاد مراجعه کنند، برخورد ما با آنان بر اساس رافت اسلامی و تشویق خواهد بود اما اگر کارمند معتادی دستگیر شود، برخورد ما قاطع خواهد بود و فرد به حوزه تخلفات اداری معرفی می‌شود.

صالحی مطرح کرد: عدم اعتیاد یکی از شرایط فرد در ابتدای استخدام است که باید تا پایان عمر کار اداری خود به آن پایبند باشد.

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با تاکید بر تحلیل اقدامات تمامی کمیته های ذیل شورا، بیان داشت: نوع مصرف مواد مخدر، روند گرایش از مواد مخدر گیاهی به صنعتی، میزان بازگشت دوباره معتادان بهبود یافته به مواد مخدر و ... باید به درستی تجزیه و تحلیل شود تا در نشست ابتدایی سال آینده علاوه بر سیاست‌های کلی استان در امر مبارزه با مواد مخدر، برنامه ریزی‌های لازم متناسب با شرایط موجود پیش بینی شود.

صالحی ادامه داد: در برنامه ریزی سال آینده باید اولویت جوانان و نوجوانان برای ترک اعتیاد و تعریف درست فضای نشاط و سلامتی برای آنان با همکاری تمامی متولیان امر به ویژه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مشخص باشد.

وی با تاکید بر مهارت آموزی در مراکز ترک اعتیاد تصریح کرد: کارفرمایانی که آمادگی دارند در محیط کاری خود از کارگرانی که یا زندانی آزاد شده مواد مخدر و یا معتادان بهبود یافته هستند، بهره مند شوند در ارائه تسهیلات و خرید محصولات این کارفرمایان توسط دستگاه‌های دولتی و سازمان‌های عمومی غیر دولتی در اولویت خواهند بود.

صالحی با اعلام این که ابتدای سال آینده میزبان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان خواهیم بود، ابراز امیدواری کرد: سال 97 سال شادابی، طراوت، ارتقای فرهنگی و روحی انسان ها در کشور به ویژه خراسان شمالی باشد و همچنین از تلاش شهرداری‌ها به ویژه شهرداری بجنورد بابت تعریف و ایجاد فضای با نشاط در سطح شهر در ایام باقی مانده به شروع سال تشکر می‌کنیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار 28 اسفند 96، کدمطلب:96122815202، www.isna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United States
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۱
0
0
بحث مواد مخدر با عمق و ریشه جوانان سر و کار دارد هر کسی که در این زمینه فعالیت کند قاتل است
س.د۷۶
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۶
0
0
خوب تا کی قرار استبیایم و با برخورد های سطحی جوانانمون رو گرفتار کنیم
کمی تند تر سبب ریشه کن شدن می شود
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین