پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۷۱۸۴
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹
رئیس اتحادیه فروشندگان گل و گیاه گفت: در حال حاضر با فرهنگ سازی صورت گرفته، به جای سبزه عید از بذر گیاه ماش استفاده می‌شود که هم زیبایی بیشتری دارد و هم جزو مواد خوراکی و کالاهای استراتژیک محسوب نمی‌شود.
شعارسال: اکبر شاهرخی رئیس اتحادیه فروشندگان گل و گیاه در خصوص آمار فروش سبزه شب عید اظهار کرد: میزان فروش سبزه عید به خاطر اینکه هنوز هم خرید و فروش آن ادامه دارد مشخص نیست و نمی توان به صورت روشن در مورد میزان فروش آن نظر داد.

وی افزود: میزان فروش سبزه امسال افت داشته که دلیل آن کاشت سبزه توسط خانواده‌ها در خانه است. از آنجایی که درب هر مغازه‌ای سبزه به فروش می‌رسد و صنف واحدی مسئول فروش آن نیست نمی‌توان آمار روشنی از میزان فروش سبزه عید داد.

شاهرخی در رابطه با کاشت گندم خاطرنشان کرد: در حال حاضر با فرهنگ سازی صورت گرفته، به جای سبزه عید از بذر گیاه ماش استفاده می‌شود که هم زیبایی بیشتری دارد و هم جزو مواد خوراکی و کالاهای استراتژیک محسوب نمی‌شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایلنا ، تاریخ انتشار: 28 اسفند 1396 ، کدخبر: 605604 ، www.ilnanews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین