پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۷۱۸۵
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹
رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی گفت: ماهی قرمز شب عید که تنها در سفره هفت سین استفاده می‌شود جز اقلام غیر ضروری محسوب شده و از آنجایی که مجوز فروش آن منحصر به مکان‌های فروش ماهی نیست میزان فروش و تولید قابل محاسبه و اعلام نیست.
شعارسال: مهدی یوسف خانی رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی در خصوص فروش ماهی قرمز و آمار مربوط به فروش آن اظهار کرد: به دلیل کم اهمیت بودن این نوع ماهی و غیر خوراکی بودن آن هیچ اطلاعات آماری درستی برای آن وجود ندارد و ناظرین بر آن نظارت نمی‌کنند.

وی افزود: ماهی قرمز شب عید که تنها در سفره هفت سین استفاده می‌شود جز اقلام غیر ضروری محسوب شده و از آنجایی که مجوز فروش آن منحصر به مکان‌های فروش ماهی نیست میزان فروش و تولید قابل محاسبه و اعلام نیست.

یوسف خانی در رابطه با فروش ماهی و مرغ برای ایام عید نیز خاطرنشان کرد: از آنجایی که خرید این محصولات همچنان ادامه دارد نمی‌توان آمار دقیقی از میزان فروش ماهی و مرغ اعلام کرد اما فروش بسیار خوبی داشتیم و بازار و قیمت این محصولات بیشتر از انتظارمان بالا نرفته است.

وی ادامه داد: انتظار داشتیم مرغ حداکثر تا 8500 تومان بالا برود که در حال حاضر به 8100 تومان رسیده که خیلی دور از ذهن نبود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایلنا ، تاریخ انتشار: 28 اسفند 1396 ، کدخبر: 605588 ، www.ilnanews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین