پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۷۱۸۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۰
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خدمت به ایتام کار ارزشمندی است، گفت: توصیه می‌کنم شرایطی فراهم شود که کودکان ایتام بتوانند علاوه بر درس خواندن، حرفه نیز بیاموزند.
شعارسال: علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی که به استان قم سفر کرده است، صبح امروز (سه شنبه 29 اسفند) در مرکز دارالایتام حضرت حمزه(ع) گفت: از اینکه در جمع کودکان ایتام حضور یافته‌ام خرسندم و امیدوارم تمامی آنها موفق باشند.

رئیس مجلس شورای اسلامی خطاب به کارکنان مرکز دارالایتام گفت: کارکنان و مسئولان دارالایتام کار ارزشمندی دارند و با وجود اینکه کار آنها سختی‌هایی به همراه دارد، اما انجام این کار برکت دارد.

لاریجانی تصریح کرد: کارکنان در مرکز دارالایتام خداوند را شاکر باشند، کارکردن برای ایتام عزیز، ثمره‌های معنوی به همراه دارد.

وی خطاب به کودکان ایتام نیز اظهار کرد: امیدوارم سال 97 برای همه شما پربرکت باشد، شما در اینجا به دلیل اینکه شب و روز با یکدیگر زندگی می‌کنید، دوستان زیادی پیدا کرده و در آینده این دوستی‌ها کمک حالتان خواهد بود. امیدوارم علاوه بر اینکه درس‌های خود را خوب بخوانید، در کنار آن کارهای فنی و حرفه‌ای که مورد علاقه‌تان هست، یاد بگیرید.

رئیس قوه مقننه یادآور شد: به مسئولان و کارکنان دارالایتام توصیه می‌کنم شرایطی را فراهم کنند که کودکان بتوانند علاوه بر درس خواندن، حرفه نیز به کودکان ایتام بیاموزید.



شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری آنا  ، تاریخ انتشار: 29اسفند 1396، کدخبر: 366635  ،www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۱
0
0
این طرح واقعا مفید و کارامده اگه به نحو احسن اجرا بشه
این باعث میشهفرزندان ایتام موقعیت های شغلی مناسبی داشته باشن
ا.ف75
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۱
0
0
این کار را باید سال های پیش تر به آن فکر میکردیم بهرحال طرح بسیار خوبی است و امیدواریم عملی شود
ا.ح75
ناشناس
United States of America
۰۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۱
0
0
به جای اینکه فقط دانشگاه های بی کیفیت بزنیم باید بیشتر به این مراکز اهمیت بدهیم تا هر چیزی سر جای خودش برود
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین