پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۶۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۸
رئیس سازمان میراث فرهنگی با اشاره به اینکه تعداد گردشگران خارجی از ۵ میلیون باید به ۲۰ میلیون افزایش یابد گفت: امیدواریم با افتتاح ترمینال سلام فرودگاه امام، ظرفیت این فرودگاه ۲ برابر شود.

شعار سال: مسعود سلطانی‌فر در مراسم افتتاح پروژه های توسعه فرودگاه مهرآباد با بیان اینکه توسعه گردشگری و اجرای سیاست‌های عمومی دولت به همگرایی ۲۷ دستگاه نیازمند است، گفت: از زمانی که گردشگر وارد کشور می شود، تا زمانی که از کشور خارج می شود ۲۷ ارگان به وی خدمات می دهند.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم با قراردادهای جدید تعداد هواپیماها افزایش یابد، اظهار داشت: ترمینال دو فرودگاه امام(ره) تا پایان سال ۹۵ به بهره برداری می رسد و ظرفیت این فرودگاه به دو برابر افزایش می یابد.

رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری ادامه داد: امیدواریم رتبه جدب گردشگر خارجی در ایران افزایش یابد؛ چراکه از جهت وضعیت جاذبه‌های گردشگری رتبه ۱۵ تا ۲۰ جهان را داریم، اما از نظر تعداد گردشگر در رتبه ۴۷ دنیا هستیم.

سلطانی‌فر با اشاره به اینکه حدود ۸ میلیارد دلار درآمد گردشگری داریم، گفت: در این حوزه رتبه ۳۶ دنیا را به دست آورده ایم. رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری با اشاره به اینکه باید طبق هدف سند چشم‌انداز تا سال ۱۴۰۴ درآمد کشور از محل درآمدهای ارزی گردشگری از ۰.۵ فعلی به ۲ درصد افزایش یابد، توضیح داد: باید ۵ میلیون گردشگر فعلی خارجی به ۲۰ میلیون گردشگر برسد.

با اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 24 اسفند 1394، کد مطلب: 3580332:www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۵
0
0
افزایش گردشگری در ایران خود نیازمند بسیاری از تغییرات اجتماعی سیاسی در ایران است که بعید میدانم به این زودی ها انجام بگیرد
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین