پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۷۶۹۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۲
رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: مردم به هیچ عنوان نگران قیمت دارو نباشند چرا که اگر در قیمت ارز تغییری به وجود آید سوبسید آن را دولت پرداخت می کنند و مردم گرانی دارو را احساس نخواهند کرد.
شعارسال:علی نوبخت، رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال  مبنی بر اینکه در حال حاضر این نگرانی از کمبود دارو و همچنین گران شدن دارو در کشور با توجه به خروج آمریکا از برجام وجود دارد به خبرنگار شبستان گفت: ما این قول را به مردم می دهیم که قیمت دارو به هیچ عنوان تغییر نمی کند چرا که هر تغییری که قرار است در قیمت ارز به وجود آید سوبسید آن را دولت دیده است و با پرداخت این سوبسید از طرف دولت دیگر مردم گرانی قیمت دارو را احساس نمی کنند.

وی با تاکید بر مدیریت صحیح در این زمینه اظهار داشت: ما این هفته با مسئولان دارویی و کسانی که در کار تولید دارو هستند جلسه ای خواهیم داشت که انشاءالله این مسایل را نیز بررسی خواهیم کرد البته بسیاری از شرکت های دارویی در حال حاضر پول هایی را که از قبل طلب دارند هنوز دریافت نکرده اند که ما توصیه مان این است که این پول ها سریع پرداخت شود.

نوبخت تصریح کرد: از نظر ما دنیا فقط آمریکا نیست و ما مراودات دارویی با سایر کشورهای دنیا نیز داریم گرچه ما در کشور خودمان نیز و به همت دانشمندان و محققان دارویی کشور متکی به خودمان هستیم و هر مشکلی نیز که پیش بیاید کمبودی در دارو نخواهیم داشت.

وی تصریح کرد: نگرانی از این کمبود از خود کمبود بدتر است. من به عنوان یک طبیب به بیماران توصیه می کنم که نگرانی نداشته باشند و از پزشکان نیز خواهش می کنم که این نگرانی را به بیماران القا نکنند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری شبستان ، تاریخ انتشار: 23اردیبهشت 1397 ، کدخبر:  ۷۰۴۸۸۹،www.shabestan.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۴
0
0
هرچی رو که اینا گفتن مردم نگرانش نباشن بدتر شد
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۴
0
0
چه عجب
مردم حق دارن نگران یک چیز حداقل نباشند
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین