پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۲۸۲۷۴
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۱
با تشکر،سرویس با بینندگان ، مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است.

شعار سال: تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.

طرح مشکل:

لطفا درباره غير فعال بودن کارت های اعتباری طلايي بانک ملی ايران با اعتبار (500000000 ريال) پيگيری انجام گردد. اينجانب نزديک به دو ماه قبل نسبت به افتتاح حساب اين کارت از بانک ملی ايران شعبه بازار اقدام نموده و اين کارت را دريافت کردم. ولی بلافاصله با پيام کوتاهی از بانک ملی ايران مواجه شدم که اين کارت غير فعال شده است. با وجود واريزوجه کارمزد به مبلغ 5000000 ريال و پيگيری های انجام شده هيچ گونه اقدامی برای فعالسازی کارت انجام نشده و کارت قابل استفاده نمی باشد حتی امکان ابطال کارت و برگشت کارمزد نيز وجود ندارد.

توضیح تابناک:

طي نامه ارسالي با شماره 487 مورخ 95/12/02 به روابط عمومی بانک مرکزی متأسفانه جوابي دريافت نشد لذا طبق قولي كه به بينندگان عزيز داده بوديم گزارش رسيده بدون جواب منتشر مي شود.
شايان ذكر است در صورت دريافت هرگونه پاسخ از آن سازمان، «تابناك» پاسخ مربوط را درج خواهد نمود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت تابناک، تاریخ 21 اردیبهشت 97، کد مطلب: 720795: www.tabnak.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین