پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۰۲۸۴
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۱
معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور از آغاز برنامه‌ریزی برای برپایی هفت رویداد بزرگ گردشگری تابستانی در هفت محور گردشگری کشور خبر داد.

شعار سال: علی‌اصغر مونسان با اعلام این که از 27 اسفند تا 11 فروردین، 58 میلیون و 433 هزار و 818 نفرشب اقامت در کشور ثبت شده است گفت: «در این مدت 90 میلیون و 230 هزار و 320 بازدید از جاذبه های گردشگری کشور با رشد 32 درصدی نسبت به سال قبل ثبت شده است.»

به گفته مونسان، استان‌های مازندران، گیلان، بوشهر، هرمزگان، خوزستان، فارس و خراسان رضوی در صدر آمار گردشگری کشور قرار دارند.

رئیس سازمان میراث‌فرهنگی همچنین از استان‌های چهارمحال‌وبختیاری، همدان، آذربایجان شرقی، کرمان، گلستان و آذربایجان غربی به‌عنوان برترین‌های گردشگری کشور در استان‌های کمترشناخته‌شده در نوروز 97 خبر داد.

به گزارش سازمان میراث‌فرهنگی، مونسان همچنین از آغاز برنامه‌ریزی برای برپایی هفت رویداد بزرگ گردشگری تابستانی در هفت محور گردشگری کشور خبر داد و گفت: «جشنواره‌های بزرگ گردشگری تابستانی کشور در شاخه‌های مختلف گردشگری دریایی، فرهنگی‌‌تاریخی، طبیعت‌گردی، سلامت، غذا و ... برگزار می‌شود.»

رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در پایان از مردم خواست در روز سیزدهم فروردین، روز طبیعت از محیط زیست پاسداری کنند و ضمن رعایت اصول ایمنی در رانندگی و احترام به قوانین برای بازگشت به شهرهای خود طوری برنامه‌ریزی کنند که با ترافیک سنگین مواجه نشوند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی توریسم، تاریخ انتشار 14 فروردین 97، کد مطلب: 45607، www.toptourism.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین