پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۰۳۱۰
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۱
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از ساخت مجموعه تفریحی و گردشگری زمستانی و شهربازی کیش در جهت گسترش فضاهای توریستی کیش و تامین مطالبات شهروندان خبر داد.

شعار سال: دکتر مونسان در بازدید از مجموعه تفریحی و گردشگری زمستانی کیش ضمن اعلام حمایت سازمان از پروژه های گردشگری گفت: تا کنون چندین پروژه گردشگری به جزیره کیش افزوده شده و این مجموعه تفریحی و گردشگری زمستانی کیش که به نام های هتل برفی و مجموعه پنگوئن نیز از آن یاد می شود با توجه به شرایط آب و هوایی گرم و شرجی جزیره یک موضوع تحول آفرین در حوزه گردشگری و یکی از جاذبه های کیش است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش افزود: در دولت تدبیر و امید سعی شد هتل ها فقط محل استراحت نباشند بلکه باید مجموعه هایی کامل باشند که گردشگران ساعت ها بتوانند از امکانات آن ها استفاده کنند. سیاست های پیگری شده در ساخت هتل های کیش هم بر همین اساس بوده و هر یک از هتل های جزیره در آینده نزدیک یک مجموعه گردشگری خواهند بود.

وی افزود: مجموعه تفریحات زمستانی و هتل برفی کیش برای اولین بار در کشور اجرا می شود و در منطقه نیز پس از کشور امارات دومین مجموعه زمستانی است.

به گفته مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش فاز اول این پروژه شامل تفریحات برفی در بهار 97 به بهره برداری می رسد و در فاز دوم آن ساخت هتل آغاز می شود.

دکتر مونسان در ادامه از احداث شهربازی جزیره کیش خبر داد که یکی از مطالبات جدی شهروندان است.

وی افزود: قرارداد ساخت شهربازی با بخش خصوصی منعقد شده و عملیات اجرایی این مجموعه که در کنار پارک شهر احداث می شود بزودی آغاز خواهد شد تا فاز اول شهربازی کیش طی دو سال آینده به بهره برداری برسد.

دکتر مونسان گفت: البته افق آینده ما بسیار گسترده تر از این است. در غرب جزیره هم یک زون 90 هکتاری برای ایجاد یک مجموعه بزرگ تفریحات و سرگرمی در نظر گرفته شده که نوید بخش افزایش جاذبه های تفریحی و گردشگری جزیره کیش است .

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پورتال جامع جزیره کیش، تاریخ انتشار -، کد مطلب: -، www.kish.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین