پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۰۳۴۵
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۴۵
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: تا پایان کار دولت دوازدهم 1200 طرح گردشگری در کشور به بهره برداری می رسد.

شعارسال: علی اصغر مونسان روز دوشنبه در آیین راه اندازی طرح های حوزه گردشگری خراسان رضوی توسط رئیس جمهوری، اظهار داشت: در دولت تدبیر و امید اتفاق های بزرگ و موثری در حوزه صنعت گردشگری کشور روی داده است.

وی با بیان اینکه اکنون 1700 طرح گردشگری در حال تکمیل است، افزود: تا پایان کار دولت دوازدهم 1200 طرح از این تعداد به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به فعال بودن بیش از 300 طرح حوزه گردشگری در استان خراسان رضوی با 770 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری، ادامه داد: تا پایان امسال 34 هزار تخت به ظرفیت اقامتی این استان افزوده می شود.

مونسان با بیان اینکه امروز پنج طرح در حوزه صنعت گردشگری خراسان رضوی به بهره برداری می رسد، افزود: راه اندازی این طرح ها برای 570 نفر شغل ایجاد می کند.

این طرح ها شامل اقامتگاه بوم گردی باغدشت کاشمر با مساحت 230 مترمربع، اقامتگاه بومگردی بهرآباد جوین با مساحت 320متر مربع، بازسازی هتل پارک حیات شامل 313 اتاق و 624 تخت با زیربنای 23 هزار متر مربع در زمینی به مساحت 35هزار متر مربع، طرح توسعه هتل ساکن مشهد با 25 اتاق و 60 تخت و زیربنای 2843 متر مربع، مرحله نخست سایت موزه شهر تاریخی سنگ بست فریمان و احیای این اثر دوره غزنوی در 6 هکتار است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت توریسم، تاریخ انتشار: 17اردیبهشت1397، کدخبر: 230960: www.e-tourism.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین