پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۱۱۱۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹
استاندار کردستان با یادآوری سرمایه‌گذاری یک میلیارد دلاری برای ایجاد زنجیره فولاد در استان، گفت: با تحقق این مهم کردستان یکی از حلقه‌های تولید فولاد در کشور خواهد شد.

شعار سال: بهمن مرادنیا شامگاه یکشنبه در جلسه شورای اداری بیجار و معارفه فرماندار این شهرستان که در سینما آزادی برگزار شد، با بیان اینکه مسوولیت و خدمت در نظام اسلامی توفیق بزرگی است، اظهار کرد: جابجایی مسوولیت‌ها به معنای ناکارآمدی فرد نیست بلکه تغییر می‌تواند منشأ تحول در امور باشد.

وی با تقدیر از زحمات فرماندار سابق بیجار عنوان کرد: هیچ پارامتری جز توانمندی برای انتخاب فرماندار جدید بیجار در نظر گرفته نشده است.

استاندار کردستان گفت: من برای کار در کردستان و زادگاهم شهرستان بیجار هیچ معامله‌ای با هیچ کسی نداشته و نخواهم داشت، تصورها و تلقی‌های فضای مجازی در رابطه با انتخاب فرماندار بیجار تماما کذب است.

وی خطاب به فرماندار جدید بیجار گفت: تعامل با روسای ادارات و مدیران و اصحاب رسانه و کار برای مردم در رأس امور باشد.

مرادنیا اظهار کرد: مسائل حاشیه‌ای موجبات عدم پیشرفت استان کردستان را دارد و فقط باید در راستای اتحاد، همدلی و یکدلی در استان میان مسوولان و مردم در تلاش بود.

مرادنیا تأکید کرد: مسوولان باید مردمی باشند و تلاش و فعالیت آنها باید صادقانه و برای رضای خدا باشد.

وی در ادامه در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص زنجیره فولاد بیان کرد: تمام تلاش ما این است که مسئله فولاد مسائل اجتماعی در بر نداشته باشد و برای جانمایی آن ماه‌ها تحقیق شده است.

استاندار کردستان ادامه داد: بعد از تحقیق در رابطه با فولاد به این نتیجه رسیدیم که دو مجموعه مستقل یکی در بیجار و دیگری در قروه انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه سرمایه‌گذاری زنجیره فولاد بزرگترین سرمایه‌گذاری در طول عمر استان کردستان تاکنون است گفت: برای انجام این مهم یک میلیارد دلار سرمایه‌گذاری می‌شود.

مرادنیا بیان کرد: بعد از ماه رمضان با حضور وزیر صنعت همزمان سه پروژه آهن اسفنجی یکی مربوط به بخش خصوصی در سقز و دو مورد دیگر مربوط به بخش دولتی در قروه و بیجار کلنگ‌زنی خواهد شد.

وی بیان کرد: یکی از این دو مجموعه مستقل تبدیل به زنجیره فولاد خواهد شد اما تاکنون مکان آن مشخص نشده است.

این مقام مسوول گفت: استان کردستان به عنوان یکی از حلقه‌های تولید فولاد در کشور خواهد شد.

استاندار کردستان در ادامه بیان کرد: سد سیاه زاغ آب شرب 90 روستا در حوزه دیواندره و بیجار و آب شرب شهر بیجار را تأمین خواهد کرد.

وی گفت: انتقال آب این سد نیازمند 14 میلیارد تومان اعتبار است که با بانک‌های ملی و صادارت برای سرمایه‌گذاری این مهم صحبت شده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 6 خرداد 97، کدمطلب:۱۳۹۷۰۳۰۶۰۰۱۳۳۸ ، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۱
0
0
واقعا اگر بشه که خیلی خیلی میتونه به رنود رشد اقتصادی استان کمک کنه!
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
0
0
تولید فولاد نیاز به اب دذر نزدیکی شهردارند
کاری نکنیم که سیستنم محیط زیست شهر تخریب شود
م.ص76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین