پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۴۵۴۹
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵
رئیس جمهوری شامگاه سه‌شنبه در دیدار صمیمی با مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره)، اظهارکرد: امروز باید سازمان‌ها و نهادهای حمایت‌کننده، دولت و خیرین دست به دست هم بدهیم و فضایی را در جامعه ایجاد کنیم که فرزندان این جامعه نسبت به آینده خود امیدوارتر باشند.

شعار سال: به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، حجت‌الاسلام حسن روحانی با بیان این‌که کمک به فرزندان تحت پوشش این نهادها را افتخاری برای خود می‌دانیم، گفت: آنچه به عنوان وظیفه بر عهده ما قرار دارد این است که جامعه احساس امنیت و عدالت کند. وی با اشاره به این‌که امروز در برخی از بخش‌ها از جمله در بخش آموزش و پرورش عدالت نسبی وجود دارد، این احساس عدالت در حوزه بهداشت و درمان را مورد اشاره قرار داد و افزود: در دولت یازدهم و دوازدهم تمام تلاش‌ها شده که مردم نیازمند بتوانند از حداقل امکانات درمانی و بهداشتی با ارزان‌ترین قیمت بهره‌مند شوند و امروز احساس عدالتی در این زمینه در جامعه احساس می‌شود. در حوزه نیازمندی‌های ضروری مردم در پایان دولت دوازدهم تقریباً گازرسانی تمام روستاها به اتمام می‌رسد. پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام(ره) هم با تأکید بر اینکه امروز همکاری بسیار خوب و صمیمانه‌ای بین کمیته امداد، بهزیستی و دولت حاکم است، گفت: امروز نمی‌توانیم هیچ‌گونه گلایه‌ای داشته باشیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روزنامه ایران، تاریخ انتشار -، شماره: 470367


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین