پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۴۶۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۵:۳۶
نماینده خراسان شمالی در شورای عالی استانها درخصوص ضعف‌های موجود در حوزه کشاورزی گفت: ضعف در حوزه کشاورزی، نبود جاده‌ دسترسی به مزارع از معضلات منطقه خراسان شمالی محسوب می‌شود.

شعار سال: محمدکاظم شاکری در گفتگو با برنامه رکن چهارم به خشکسالی شدیدی اشاره نمود و اظهار داشت: متاسفانه با توجه به تغییرات اقلیم آب و هوایی، درگیر خشکسالی شدیدی هستیم.

وی خاطرنشان کرد: جهت توسعه پایدار قدم‌های مثبتی برداشته شده است اما تسهیلات به اندازه کافی نبوده است به نحوی که جامعه کشاورزی از این تسهیلات بی‌بهره مانده است.

این نماینده شورای عالی استانها افزود: از مسئولین تقاضا داریم که به دامداران منطقه اجازه دهند از نژادهای بومی منطقه استفاده کنند.

وی در پایان عنوان کرد: توسعه در روستا اتفاق نمی‌افتد مگر با تغییر نوع نگاه مسئولین به جامعه روستایی تا انشالله مشکلات مرتفع گردد.



سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبرفوری ، تاریخ انتشار 23 خرداد 97، کدمطلب: 413969 ، www.khabarfoori.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۹
0
0
نباید به تولید کنندگان غذا انقدر فشار بیاید تا خدایی نکرده کارشان را ول کنند
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین