پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۰۷۶۶
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۳
فرماندار شهرستان خاش گفت: با توجه به این‌که 130 واحد آموزشی فرسوده و غیر استاندارد در این شهرستان که در شرایط تخریبی قرار دارند، نیازمند حمایت‌های ویژه دولت و حضور فعال خیران هستیم.

شعار سال: «حمیدالدین یوسفی» در بازدبد از مراکز آموزشی خاش افزود: توجه به نیازهای آموزشی شهرستان باید از اولویت‌های مهم باشد تا در مواقع تحصیل فرزندان بتوانیم شاهد ارتقای شاخص‌های تعلیم و تربیت فرزندان باشیم.

وی اهمیت توجه به رفع مشکلات فرهنگیان و دانش‌آموزان را پیش از آغاز سال تحصیلی جدید یادآور شد و خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی برای بالا بردن کیفیت آموزش باید در اولویت کاری مسئولان حوزه آموزشی باشد.

یوسفی با انتقاد از مشارکت اندک خیران بومی در مدرسه‌سازی گفت: حضور خیران پرتلاش از خارج استان قابل تقدیر است اما انتظار داریم مشارکت خیران در جهت حل مشکلات و جبران کمبودهای آموزشی پررنگ‌تر باشد.

هم‌چنین یک خانه ورزش روستایی در دهپابید بخش نوک آباد خاش با حضور نماینده مردم خاش در مجلس، فرماندار و شماری از مدیران، علما و معتمدان و شوراها افتتاح شد.

«مسافر شهنوازی» رئیس اداره ورزش و جوانان خاش گفت: امسال هفت خانه ورزش روستایی در این شهرستان افتتاح می‌شود که تاکنون سه پروژه راه‌اندازی شده و امروز یک خانه روستایی با حضور مسئولان شهرستان افتتاح شد.

وی اظهار کرد: امروز نیز مقادیری لوازم ورزشی بین روستائیان علاقه‌مند ورزش چند روستای بخش نوک‌آباد توزیع شد.

شهنوازی یادآور شد: با حمایت‌های دولت و پیگیری‌های نماینده تلاش می‌کنیم پروژه‌های خوبی را در حوزه ورزش به اجرا برسانیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ 21 تیر 97، کد مطلب: 97042111405: www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین