پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۶
فرماندار استان قزوین گفت: سال گذشته برای ۶ هزار نفر شغل ایجاد شد که بیش از ۱۱۲ درصد تعهد ایجاد شغل برای مردم قزوین صورت گرفت.
شعار سال: فرماندار استان قزوین گفت: سال گذشته برای ۶ هزار نفر شغل ایجاد شد که بیش از ۱۱۲ درصد تعهد ایجاد شغل برای مردم قزوین صورت گرفت.

سیدعلی موسوی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان قزوین که با حضور مدیرکل بهزیستی استان، معاونان و اعضای شورا در فرمانداری قزوین به مناسبت هفته بهزیستی برگزار شد، اظهار داشت: در کمیته برنامه ریزی شهرستان که برگزار شد، اعتبارات توزیع شده که مجموع اعتبارات در سال 97 حدود 62 میلیارد تومان بوده و با سال گذشته تفاوت چندان نداشت که از محل اعتبارات تملک دارایی 20 میلیارد تومان،  از محل توازن 28 میلیارد تومان واز محل تبصره 19 قانون بودجه نیز 12 میلیارد تومان را شامل می‌شود.

وی ادامه داد: فصل کاری در استان محدود است و بعد از آبان ماه کار عمرانی در شهرستان به علت برودت هوا و فرارسیدن زمستان به سختی انجام شده و روند کندی را در پیش می‌گیرد و باید جهت اتمام پروژه‌های نیمه تمام قبل از سرما، فعالسازی پروژه‌های راکد و همچنین احداث پروژه‌های جدید، پیگیری‌های به موقع انجام شود.

فرماندار استان قزوین افزود: باوجود مطالبات و درخواست‌های زیاد، اعتبارات اختصاص یافته محدود است که باید به‌جا، بهینه و درست هزینه شده و رضایت مندی مردم سکنه را در پی داشته باشد.

وی در این جلسه با بیان ناتمام ماندن بسیاری از پروژه‌های عمرانی استان خواستار پایان کار پروژه‌های شهری مانند پل امام رضا، پروژه خیابان انصاری شرقی وهمچنین تعمیر تاسیسات آب خصوصا در بافت فرسوده شهری  شد.

موسوی عنوان کرد: چندین میلیارد تومان جهت پرداخت خسارت به صاحبان خانه‌های فرسوده که نیاز به تعمیر دارند هزینه شده که باید تعمیرات بافت‌های فرسوده مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به بحث اشتغال در استان بیان کرد: سال گذشته برای 6 هزار نفر شغل ایجاد شده که بیش از 112 درصد تعهد ایجاد اشتغال صورت گرفته و این تعداد توسط دستگاه‌ها و کارگروه‌های اشتغال تحقق یافته است.

فرماندار استان قزوین ادامه داد:  6 هزار و 314 نفر از 20 هزارنفر تعیینی سیاست گذاری ایجاد اشتغال سهم قزوین بوده که تاکنون 96 نفر ایجاد اشتغال جدید داشته‌ایم که به صورت‌های ایجاد اشتغال جدید، تسهیلات و حفظ اشتغال موجود است.

وی تصریح کرد: 8 درصد تعهد سال 97 تحقق یافته که نیاز به تلاش بیشتر است و اداره کار، صنعت و معدن، جهاد کشاورزی و دستگله‌های دیگر بتید تحرک بیشتر داشته و تعامل کنند با وجود اینکه ایجاد اشتغال بعد از مهر ماه تحقق می‌یابد اما نباید از برنامه عقب ماند و تعهد انجام شود.

موسوی با اشاره به اشتغال روستایی نیز تصریح کرد: در ارتباط اشتغال روستایی و جهاد کشاورزی 15 میلیارد ریال به متقاضیان  تسهیلات پرداخت شده و مجموع پرداختی‌ها در حوزه کشاورزی، صنعت‌ومعدن و صنایع دستی 382 میلیارد ریال است.

وی ارائه تسهیلات 6 تا 9 درصدی در اشتغال فراگیر و پرداخت 200 میلیارد ریال تسهیلات در بخش صنایع دستی را اعلام کرد و گفت: بیش از 3 برابر پرداختی‌ها شامل پرونده‌های در دست بررسی است که تحویل بانک داده شده است تا سهمیه اشتغال به موقع جذب شود.

فرماندار استان قزوین اظهار داشت: در حوزه اشتغال فراگیر، 51 میلیارد و 400 میلیون ریال اعتباری است که به بخش کشاورزی و صنعت‌و‌معدن اختصاص یافته است.

وی با اشاره به برگزاری کنگره ملی 3 هزار شهید در استان قزوین گفت: باید با پیگیری شعار کنگره، دستگاه‌های اجرایی در سربرگ نامه‌های اداری از قطعه ای وصیت‌نامه شهدا و جملات ناب استفاده کنند و همچنین فضاسازی کنگره نیز توسط شهرداری و دستگاه‌ها صورت گیرد.

موسوی گفت: 5 مهر ماه در امام زاده حسین یادواره شهدایی برگزار می‌شود که پیش زمینه کنگره است.

وی  بازدید از خانواده شهدا قبل از تشکیل کنگره، توزیع 3 بسته حمایتی به خانواده تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی به نیابت از شهدا استان را زمینه ای برای کنگره عنوان کرد.

فرماندار استان قزوین خاطر نشان کرد: کمبود و بحران آب و به تبع آن کمبود برق با صرفه جویی دستگاه های اجرایی و سپس فرهنگ سازی مردم  مدیریت شده زیرا با توجه به بارش کم ،تولید برق نیز کم شده است و با کم شدن ساعت اداری، تعمل، صبر و شکیبایی از وضعیت قرمز عبور کرده‌ایم.

موسوی برپایی بازارچه‌های تولید محصولات کشاورزی شهرستان را جهت ایجاد اشتغال به صورت مستقیم و غیر مستقیم پر اهمیت دانست و بخش داران را به حمایت از آنها دعوت کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 24 تیر 1397، کدخبر: 1776541 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۹
0
0
این یعنی حتی یبشتر از مقدار پیش بینی شده شغل پایدار ایجاد شد
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
0
0
خدا کنه این امار ها واقعیت داشته باشه وبرای جوونا اشتغال ایجاد بشه م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین