پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۱۸۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۴
در دیدار استاندار اردبیل با مدیرعامل بانک صنعت و معدن مقرر شد این بانک با اولویت و در اسرع وقت نسبت به پرداخت تسهیلات به طرح های تقاضا شده اقدام کند.
شعار سال: در دیدار استاندار اردبیل با مدیرعامل بانک صنعت و معدن مقرر شد این بانک با اولویت و در اسرع وقت نسبت به پرداخت تسهیلات به طرح های تقاضا شده اقدام کند.

 در این جلسه استاندار اردبیل و معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری، با ارائه درخواست های تسهیلات مورد تقاضا خواستند تا بانک صنعت و معدن نسبت به اعطای تسهیلات مناسب به چهار واحد صنعتی سبلان خودرو مایوان، آذرساروج سبلان، نساجی رویای هفت آسمان و انیکس سفال تسهیلات سرمایه در گردش و سهم سرمایه ارائه کند.

اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در این جلسه پرداخت تسهیلات ارزان قیمت و تسهیل و تسریع در پرداخت تسهیلات را امری ضروری در توسعه صنعتی استان و رشد اشتغال دانست و از مدیریت بانک صنعت و معدن خواست تا توجه ویژه ای به طرح های در دست بررسی ارائه شده از طرف سرمایه گذاران استان داشته باشند.

افخمی، مدیر عامل بانک صنعت و معدن نیز استان اردبیل را دارای ظرفیت های مناسب برای سرمایه گذاری در بخش های بازرگانی و صنعتی دانست و قول داد تا نهایت مساعدت را جهت رفع مشکلات و تامین مالی طرح های صنعتی ارایه شده داشته باشد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری کار ایران، تاریخ انتشار: 26 تیر 1397، کدخبر: 645312 ، www.ilna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
0
0
امیدوارم این تسعیلات دوره ای نباشه وتا اخر پروژه ازش حمایت بشه م .ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین