پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۴۴۱۸
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵
سلام امینی، نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه صنایع نفت و گاز ایلام در برنامه ششم توسعه لحاظ شده است.

شعارسال: سلام امینی نماینده مردم ایرام اظهار داشت: توجه به ظرفیت‌های استان ایلام محور تلاش مجمع نمایندگان استان ایلام در بررسی لایحه برنامه ششم توسعه کشور بود.

نماینده مردم ایلام، ایوان، چرداول، سیروان، ملکشاهی، مهران در مجلس شورای اسلامی از پایان بررسی لایحه برنامه 5 ساله ششم کشور در مجلس و محورهای این لایحه خبر داد و گفت: تاکنون کشور 5 برنامه را گذرانده است.

وی ادامه داد: پنج برنامه 5 ساله در کشور اجرایی شده و اکنون در آستانه ورود به برنامه پنج ساله ششم هستیم.

امینی بیان کرد: برنامه ششم توسعه کشور تقریباً 47 روز طول کشید که در قالب یک لایحه وارد مجلس شد، همچنین در وهله نخست مواد این لایحه کم بود اما به مرور در کمیسیون‌های مختلف توزیع و خیلی از مسائل و موضوعات آن مطرح شد و تا حدودی توانستیم یک سری از مسائل را در داخل برنامه بگنجانیم.

نماینده مردم ایلام، ایوان، چرداول، سیروان، ملکشاهی، مهران در مجلس شورای اسلامی گفت: نکاتی که در برنامه ششم گنجانده شد پیرامون ظرفیت‌های استان‌ها بود و به عنوان مثال در استان ایلام به ظرفیت‌های خدادای از جمله گاز و نفت و توسعه صنایع نفت و گاز عنایت ویژه‌ای شد.


شعارسال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 30 دی 95 ، کد خبر: 13951030000933 ، farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین