پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۹۷۱۷
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۵
چند سالی هست که در این ایام ارومیه میزبان مسابقات بین المللی کاراته ،موسوم به«جام وحدت و دوستی» است و امسال نیز از این قاعده مستثنی نبوده و چند صباحی است که تیم ها در سکوت خبری وارد ارومیه شده و خود را جهت شرکت در مسابقات آماده می کنند .

شعارسال: چهاردهمین دوره مسابقات بین المللی کاراته جام صلح و دوستی امسال برخلاف سنوات گذشته و بنا بر سیاست «صرفه جویی» در هزینه های«جناب رئیس» هیچ نشستی چه خبری، چه دستوری برای خبرنگاران ترتیب داده نشد تا این مسابقات و چندین مراسم قبل از افتتاحیه آن مسکوت مانده و اطلاع رسانی نشود .

فارغ از نیت برگزاری این مسابقات! و با توجه به روش برگزاری آن و سیستم اوپن ! این مسابقات قطع به یقین با ملحوظ قرار دادن تمامی هزینه حق شرکت در مسابقات مشخص می شود.

هرساله شاهد هستیم هیات کاراته استان آذربایجان غربی برای برگزاری این مسابقات دنبال اسپانسر مالی آن هم از نوع دولتی است و امسال نیز استاندار محترم و مدیر کل ورزش و جوانان عرصه را خالی نکرده و شنیده می شود با قول مساعدت مالی، چیزی در حدود ۵۰۰ میلیون تومان ناقابل صحنه را برای ریخت و پاشهای آنچنانی مهیا کرده اند.

سوال اینجاست«جناب رئیس»که این مسابقات را در تقویم سالیانه فدراسیون جهانی گنجانده اند، اگر قرار است در این وانفسای اقتصادی کشور هزینه ها را از جیب دولت پرداخت کنند ، چرا این مسابقات را بصورت اوپن و دریافت حق الشرکت دلاری! برگزار می کنند؟ تکرار می کنیم دریافت دلاری و پرداخت ریالی!
آقای رئیس که اعتقاد دارد امسال سیاست صرفه جویی را پیش گرفته و برای پرداخت حق الزحمه خبرنگاران که مبلغی بسیار ناچیز در مقابل سیل هزینه هاست مرثیه سرایی می کند، چطور در هزینه های داوری و حق الزحمه خود چنین خساستی را نشان نمی دهند؟

آیا ترس ایشان از این است که فردا روز و در مسابقات سایر کشورها درگیر سیاست صرفه جویی آنان شود؟

به هر تقدیر امیدواریم استاندار و مدیر کل ورزش جوانان با تشکیل کمیته ای نسبت به بررسی کارشناسی ریز هزینه و بازخورد آن کمر همت ببند تا جلوی سو استفاده های احتمالی گرفته شود، ضمن آنکه همچنان معتقدیم مسابقات اوپن نیاز به کمک دولتی ندارد و در صورت عدم همپوشانی درآمد و هزینه ها بهتر است بساط آن برچیده شود تا سایر هیات ها و رشته های ورزشی چوب ندانم کاری یک هیات را نخورند و این کمک چند صد میلیونی متوجه تمامی رشته ها شود و نه صرف بزرگ کردن یک نفر.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار: 27 مرداد 1397 ، کد خبر: 13970527000051 ، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین