پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۲۳۱۰
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۴
در خلال خطبه‌های نماز جمعه امروز تهران، یکی از حاضرین، در ابتدای خطبه دوم،‌ اقدام به فحاشی با صدای بلند علیه رئیس جمهور کرد و سعی در اختلال در سخنرانی داشت. این فحاشی‌ها به کرّات تا انتهای این خطبه ادامه داشت و با اعتراض نمازگزاران مواجه شد.

شعارسال: در خلال خطبه‌های نماز جمعه امروز تهران، یکی از حاضرین، در ابتدای خطبه دوم،‌ اقدام به فحاشی با صدای بلند علیه رئیس جمهور کرد و سعی در اختلال در سخنرانی داشت. این فحاشی‌ها به کرّات تا انتهای این خطبه ادامه داشت و با اعتراض نمازگزاران مواجه شد.

آیت‌الله امامی کاشانی نیز در بخشی از بیانات خود به اهمیت انتقاد اشاره کرده و تاکید کرد:‌ انتقاد علمی و فنی و مدرسه‌ای حق همه است. آنچه درست است را باید درست تبیین کرد ولی اهانت کمک به بیگانه است.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس،تاریخ انتشار 20مهر 97، کدمطلب:   13970720000231،www.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین