پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۶۵۲
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳
فاني گفت: سند تحول نظام آموزشي در قالب برنامه ششم توسعه از سال آينده اجرايي مي‌شود که مبناي کار اين وزارتخانه خواهد بود.

شعار سال: فاني اظهارکرد: ارتقاي کيفيت آموزشي از راهبردهاي سند تحول نظام آموزشي تقديم شده به مجلس است که اميدواريم با اجراي آن در سال 95 - 94، شاهد تحولاتي در حوزه‌هاي مختلف آموزشي و تربيتي و برقراري عدالت آموزشي و ارتقاي کيفيت آموزش باشيم.

عضو کابينه دولت يازدهم به خدمات دولت تدبير و اميد اشاره کرد و گفت: پروژه اسلام هراسي و ايران هراسي دشمنان با تلاش اين دولت در هم شکست و ايران در سطح جهاني و بين المللي به عنوان يک کشور قدرتمند، امن و مؤثر شناخته شد.

فاني با بيان اين که در اين دولت در حوزه اقتصاد، ثبات اقتصادي،خروج از رکود، کنترل تورم، بهداشت و درمان و آموزش و پرورش شاهد موفقيت‌هاي خوبي بوده‌ايم، افزود: اميد است ما نيز بتوانيم در اين وزارتخانه گام‌هاي موثرتري براي هويت بخشي و ارتقاي معيشت و منزلت فرهنگيان برداريم.

نماينده شيروان و رئيس کميسيون اجتماعي مجلس شوراي اسلامي نيز گفت: خوشبختانه دولت يازدهم اقدام‌هاي خوبي در حوزه آموزش و پرورش صورت داده که طرح رتبه بندي معلمان يکي از کارهاي مطلوبي است که با همکاري مجلس و وزارت آموزش و پرورش عملي شده است.

عبدالرضا عزيزي با تاکيد بر ضرورت توجه ويژه به معلمان، اظهار کرد: سال گذشته 25 هزار نفر در آموزش و پرورش بازنشسته شدند که نيرويي جايگزين آن ها نشد تا به همين معلماني که مشغول خدمت در اين دستگاه هستند توجه صورت گيرد.

وي گفت: در لايحه 95 پيشنهاد خواهيم کرد بدهي بازنشستگان فرهنگي که بيش از 10 هزار ميليارد ريال است پرداخت شود چرا که اين حق آنان است و نبايد از آموزش و پرورش طلبکار باشند.

عزيزي با بيان اينکه مجلس نيز دولت تدبير و اميد را همراهي مي‌کند، افزود: پارسال از محل اعتبارات ماده 180، براي آموزش و پرورش شيروان پنج ميليارد و 500 ميليون ريال اعتبار منظور شد و 60 دستگاه رايانه براي مجتمع‌هاي روستايي و عشايري اين شهرستان خريداري شد.

مديرکل آموزش و پرورش خراسان شمالي نيز گفت: شهرستان شيروان با 30 هزار دانش آموز و دو هزار و 800 فرهنگي دومين شهر استان است که با توجه به عبور و مرور زائران از اين مسير، اهميت خاصي دارد.

براتعلي حاتمي اظهار کرد: همکاران در تلاش هستند کيفيت مدارس و فضاهاي آموزشي را ارتقا دهند و با تلاش‌هايي که صورت گرفته شرايط خوبي براي دانش آموزان فراهم شده و به طور يقين هر چه قدر کيفيت و تجهيزات مدارس بهتر باشد شاهد کيفيت آموزش در مدارس خواهيم بود.

شهرستان شيروان با 157 هزار نفر جمعيت به عنوان دومين شهر پر جمعيت خراسان شمالي در 60 کيلومتري شرق بجنورد قرار دارد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاري موج، تاریخ انتشار پنجشنبه 23 مهر 1394، کد مطلب: -: www.mojnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین