پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۷۷۹۸
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷
با توجه به نقش زنان خانه دار در جامعه انتظار می رودکه مسئولان توجهات ویژه ای به مسائل حوزه بانوان داشته باشند تا روز به روز شاهد پیشرفت و پویایی هرچه بیشتراین زنان درعرصه مشاغل خانگی دراستان و به خصوص در روستاها باشیم.

شعار سال: زنان خانه دار قشرگسترده ای ازمردم استان کهگیلویه وبویراحمد را تشکیل می دهند این زنان به خصوص درروستاها به مشاغل خانگی ازجمله؛ پرورش مرغ، بوقلمون، بلدرچین وسایر طیور می پردازند.

بانوان دیگری هستند که در زمینه صنایع دستی؛ قالی بافی، جاجیم فعالیت دارند، این بانوان مشکلات بسیار زیادی ازجمله نبود مکان مناسب و دشواری عرضه محصولاتشان را دارند که می توان برای این زنان شاغل کارگاه هایی را ایجاد کرد تا آن گونه که شایسته است در جایگاه خود به برتری برسند.

با توجه به نقش زنان خانه دار در جامعه انتظار می رودکه مسئولان توجهات ویژه ای به مسائل حوزه بانوان داشته باشند تا روز به روز شاهد پیشرفت و پویایی هرچه بیشتراین زنان درعرصه مشاغل خانگی دراستان و به خصوص در روستاها باشیم.

دراستان کهگیلویه و بویراحمددرحوزه مسائل زنان ضعف های بسیار زیادی وجود داردگویی زنان دراین استان از دید مسئولین جایگاهی ندارند چرا که اگر غیر از این بود الان شاهد پویایی بانوان این استان در عرصه های مختلف استان بودیم.


مشکلات جامعه زنان در استان بسیار زیاد است که یک عزم جدی می خواهد، اکنون که زنان فعال و پویایی درحوزه مشاغل خانگی وجود دارد پس چرا نباید از آنها حمایت کرد؟

مزیت مشاغل خانگی نسبت به بقیه شغل ها پایین بودن هزینه راه اندازی نسبت به سایر مشاغل، انعطاف پذیری و امکان اشتغال برای اقشارگوناگون را دارد که می تواند در طرح های حمایتی مسئولان قرار بگیرد.

بنابر آنچه گفته شد از همه مسئولین حوزه بانوان انتظار می رود که در حوزه مسائل بانوان به خصوص مشاغل خانگی بیشتر وارد شوند و مشکلات زنان خانه داری که در این مشاغل فعالیت دارند را بررسی کنند و باحمایت خود از مشاغل خانگی عرصه را برای این بانوان خانه دار بازکنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه تحلیلی و اطلاع رسانی صبح زاگرس، تاریخ 19 آبان 97، کد مطلب: 112380: www.sobhezagros.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین