پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۸۶۵۴
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۲
رئیس آموزش‌وپرورش شادگان گفت: پس از بارندگی‌های اخیر سقف یکی از کلاس‌ها دچار مشکل شد که وضعیت حاد نیست و مدرسه دایر است.

شعار سال: در پی باران‌های اخیر در خوزستان سقف یکی از مدارس شهرستان شادگان واقع در روستای سوده دچار مشکل شد و بنابر گزارش مردمی گچ سقف کلاس درس ریزش کرد و مدرسه چند روزی تعطیل شد.

عزیز مقدم رئیس آموزش‌وپرورش شادگان ضمن تکذیب تعطیلی مدرسه حتی برای یک روز، اظهار کرد: به دلیل بارندگی‌های اخیر مقداری از ایزوگام سقف مشکل پیدا کرد و باعث عبور رطوبت و ریزش گچ سقف کلاس شد که مدیر مدرسه در این خصوص اطلاع‌رسانی لازم را انجام نداد و با حضور اهالی و اعتراض آن‌ها بازدیدی از مدرسه صورت گرفت. طی بازدیدی که از مدرسه و کلاس مربوطه انجام شد، مشخص شد وضعیت حاد نیست و مدرسه دایر است.

وی افزود: این مدرسه از جمله مدارس تخریبی و در برنامه برای بازسازی قرار دارد و مراحل ابتدایی کار نیز انجام شده است و برخی اختلافات ملکی بر روی زمین مدرسه علت تأخیر در شروع نوسازی استرئیس آموزش‌وپرورش شادگان عنوان کرد: در شهر شادگان و روستا‌های تابعه بیش از ۲۵ مدرسه نیاز به نوسازی دارند که به اداره کل اعلام شده و برنامه‌ریزی‌های لازم برای نوسازی درحال انجام است.

وی افزود: مدرسه کارودانش شادگان که از مدارس پرجمعیت شهر است پس از باران‌های اخیر سقف برخی کلاس‌ها و همچنین سقف دفتر مدیر مدرسه نیز دچار مشکل شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار 6 دی 97، کد مطلب: 6776613، www.yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین