پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۹۳۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: بر اساس توافق صورت گرفته با وزیر جهاد کشاورزی درباره نرخ خرید تضمینی گندم، قرار است قیمت جدید خرید تضمینی گندم در کارگروهی متشکل از دولت و مجلس بر اساس هزینه‌های تولید بررسی و تعیین شود.
شعارسال: عبداله حاتمیان اظهار کرد:امضا کنندگان استیضاح وزیر کشاورزی بر اساس توافقی که با محمودحجتی وزیر جهاد کشاورزی به عمل آوردند و اینکه به تشخیص بزرگان استیضاح به مصلحت ممکلت نبود، امضای خود را برای استیضاح وی پس گرفتند.

وی افزود: توافقاتی برای قیمت خرید تضمینی گندم که خواسته اصلی ما بوده است انجام شده و در بودجه نیز قرار است تغییراتی درباره نرخ خرید تضمینی گندم به سمت بالا دهیم.

نماینده مردم در حوزه درگز استان خراسان رضوی ادامه داد: قرار است برای بودجه سال آینده عدد جدیدی برای نرخ خرید تضمینی گندم اختصاص داده شود تا نرخ آن به طور مثال به 1730 تومان یا 1830 تومان برای هرکیلوکرم گندم افزایش یابد.

وی تصریح کرد: قرار است که گروه کارشناسی متشکل از دولت و مجلس قیمت خرید تضمینی گندم را بر اساس هزینه های تولید تعیین کند تا سودی معقولی برای کشاورزان از تولید این محصول باقی ماند.

حاتمیان در پاسخ به اینکه چه زمانی نرخ جدید خرید تضمینی گندم اعلام می شود گفت: امروز بحثی در کمیسیون کشاورزی مجلس بود اما قرار است بر اساس بررسی که گروه کارشناسی انجام می هد نرخی اعلام می شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار: 10 دی 1397 ، کدخبر: 1911481 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
0
0
بالاخره از این استیضاح الکی ها یه خیریتی در اومد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین